archanios Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hei. Håper eg kan få litt hjelp her inne. Har begynt planlegginga for min første sjølvbygde pc. Som student så har eg klart meg ganske lenge med bærbar, men fotoredigering, flash og litt videoredigering fungerer etterkvart temmeleg dårleg og eg kunne godt tenkt meg å ha litt å gå på, i staden for at alt er heilt på grensa og går som sirup. Pcen vil hovedsaklig bli brukt til foto/bilderedigering, litt prosjekt i flash, og videoredigering. I tillegg hadde det vore veldig kjekt å ha muligheita til å spele litt innimellom. Er ingen hardcore gamer og trenger neppe å kjøre alt av spel på full guffe, men det er også klart at manglande hw har begrensa kva eg har kunne spelt til no. Ser ikkje for meg at eg vil komme til å prøve på noko overklokking av noko slag med det første. Har et budsjett på opptil 10000, vil helst ha det til litt mindre enn det, men kan strekke meg til det om eg føler det vil vere verdt det. Har skjerm, tastatur og mus frå før, så det kan vi sjå vekk ifrå. Syns Antec Three Hundred ser veldig greit ut. Likte også størrelsen på det, som kan vere greit ettersom plassen det må stå på er litt begrensa. Strømforsyning: Corsair VX 450W CPU: i5 750 eller i7 860? Planen er å kjøre Windows 7 64bit som operativsystem. Setter veldig pris på om nokon kunne hjelpe meg litt med idear til deler. Dersom det skulle vere meir info de behøver, så svarer eg sjølvsagt så godt eg kan på det. A. Endret 4. januar 2010 av archanios Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Etter min erfaring hvis du skal jobbe med live video redigering så lønner det seg å ha en super rask disk eller raptor discer i raid, ville selvsagt valgt SSD i raid men det blir litt for dyrt. Feks hvis du skal jobbe med Adobe premier. Mye minne er viktig, særlig når du har store filer å jobbe med og ikke minst multitaske mellom applikasjoner some Premier og Aftereffects eller noe lignende. CPU: i5 750 eller i7 860? Du vil ikke merke store forskjeller når du jobber med real-time editing pga det handler mest hvor rask dataen blir skrevet på disken for å kunne bli vist på skjermen. Men når du encoder filer med oppløsning over 720 så kan du spare litt tid med 860 og det ville jeg gått for hvis det er kun video encoding du driver med og ikke video redigering. Tips: WD Black for å ha OS+applikasjoner og Raptor disken arbeide med som feks "Temp workspace". Lenke om hovedkortet Behold gjerne Antec Three Hundred hvis du liker den godt, jeg valgte CM Haf 922 kabinettet pga den hadde gode kjøleløsninger til diskene som blir veldig varme etter bruk over lengre tid. , Hexus Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er litt uenig med oppsettet dittXiFF. Ville heller gått for en Intel x-25m 80GB Gen2. og et Samsung F1 1TB. Ville også byttet ut kabinettet med Lancool K62. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg er litt uenig med oppsettet dittXiFF.Ville heller gått for en Intel x-25m 80GB Gen2. og et Samsung F1 1TB. Ville også byttet ut kabinettet med Lancool K62. Det er snakk om 160gb vs 600gb arbeids plass, når det gjelder video redigering så blir 1times ukomprimert video fort ca 70gb, men det er snakk om behov som regel pga SSD er jo mye raskere og jeg ville ha valgt SSD fremfor Raptor om dette var jobb pc. Men om det er en hobby pc så vil jeg gjerne hatt litt plass og drive med ting og tang. Samsung har jeg tidligere hatt dårlig erfaring med, så jeg prøver å unngå det merket når det gjelder harddisk. Tv, skjerm og mobil er jo helt topp med Samsung. CM HAF 922 vs Lancool K62 er smak og behag, dem begge er kvalitets kasser, men jeg likte HAF 922 bedre i virkeligheten. Edit: Sliter litt med å få netshop lenken til å fungere... Edit2: Han sa mest fotoredigering og litt videoredigering så kanskje de raptor og ssd diskene er helt uaktuelle. Kanskje putte litt penger i en god foto skjerm. Endret 16. november 2009 av XiFF Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Takk for svar. Har fotoskjerm frå før, så akkurat den biten er i boks. Bruken vil hovedsaklig bestå av bilderedigering i Photoshop, prosjekt i Flash og After Effects. Videoredigering kjem litt i tillegg, det er ikkje det aller viktigaste for meg, men det hadde vore veldig greit å ha muligheita til det heime, i staden for å måtte gjere slikt på skulen. Kan nok ikkje karakteriserast som ein jobbpc. Har lyst å kunne gjere litt forskjellig med den, men bruket som er nevnt over er det eg ser på som det viktigaste. Utanom studier, så er det foto som er den store lidenskapen, så sånn sett vil nok det vere det som blir hovedpri, men flash, video og sånne ting gjer vi eindel av på studiet. Dei to kabinetta de nevner, ser jo veldig bra ut, så eg skal lese litt meir om dei. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Siden videoredigerin ikkje er det viktigeste kan du spare litt på og ta vaneleg hardisk og ikkje SSD (raptor) men anbefale SSD, Sitt no med CM HAF 922 kabinette og si eg er rimleg fornøyd men det er lurt at du støvsuger godt romme den er i og rense den litt etter hvert. Har merket godt at HAF kabinette mitt fungere som ein støvsugere. Kan anbefale at du bruke prisguiden og sjå kven som har produktene inne og kva nettbutikk som gir deg best pris av dei nettbutikkene du handler oss. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Har prøvd meg på prisguiden ja, men sliter litt med at den nye utgava fortsatt ser ut til å ha endel bugs. De anbefaler altså å ha ein disk som temp workspace, og en til OS, apps og lagring? Trudde eg tidligare hadde lest endel om at det kunne vere greit med ein egen disk til OS, men tar store forbehold om kor rett det skulle vere. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Dersom eg går utifrå dette oppsettet som eg fekk av XiFF(takk for det): Holder seg innanfor budsjettet. Ser for mine utrena auger temmeleg greit ut. Vil likevel prøve å stille litt spørsmål, samt at eg oppfordrar dei flinke folka som frekventerer dette forumet om å komme med tips til forbetringar, spesielt dersom det kan gjerast utan å auke prisen noko særleg. Såg litt på hovedkortet. Kan nokon fortelle meg enkelt kva forskjellen på Gigabyte GA-P55-UD3R og Gigabyte GA-P55-UD3 er? Muligheit for ATA + eSATA? Er det sånn at eg ville merka forskjell på dei to korta, eller hadde eg visst at eg trengte UD3R om eg trengte det? Vil dette oppsettet ha noko særleg utbedringspotensiale framover? Er det "framtidsretta nok" eller er det endringar som kan gjerast for å betre på dette? Ein annan ting. Ting går jo veldig fort i forhold til hw, så vil det kunne vere ein økonomisk gevinst med å vente med å kjøpe inn delane til f. eks Januar? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Det byrjar å nærme seg at eg skal til å besille deler no, og det hadde vore veldig kjekt dersom nokon kunne ta seg tid til å kome med litt input på eit par oppsett eg har sett på. Archaniospc nr 1 Alternativ eg ser for meg her, er for eksempel å bytte ut prosessoren med ein i7 860, men er det vits? Archaniospc nr 2 Eit anna alternativ med i7 920 og 1366-sokkel. Ellers forholdsvis likt. Eg kunne satt opp eit alternativ med AMD-prosessor også, men som eg har sagt tidligare, så har eg ikkje fullstendig peiling på dette, så håper nokon kan styre meg litt vidare der det trengs. Budsjettet ligger egentlig på ca 10k, men eg kan gå litt over dette. Det andre alternativet her vil f.eks gå noko over budsjettet i pris, men eg håpar å halde meg rundt 10. Er det nokon delar som absolutt må byttast ut, eller noko som kan bli mykje bedre ved enkle grep? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå