Bllink Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Lurte bare på om det var en Coop mode i Modern Warfare 2 ? Der vi kan spille 2 stk på å komme vidare i spillet! Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Man kan ikke spille campaign co-op. Men er en mode som heter Spec-ops. Det to stykker kan spille gjennom små missions sammen. Det er faktisk sykt fett, mikrofon anbefales da (hvis du spiller online) ellers er det split screen også tror jeg. På Konsoll. EDIT: More info Endret 16. november 2009 av NotoriousBiB Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Ja men jeg tenkte coop mode når 2stk spiller på samme konsoll? Fortsatt det samme som gjelder? Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skrev han ikke split screen da? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du kan spille små missions med split screen på samme konsoll Er det noen her som har kommet til siste sted? Skjønner ikke hvordan jeg skal få 17 stjerner til... Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Som jeg sa Split-Screen...det samme som 2 stk på en konsoll Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Du kan spille små missions med split screen på samme konsoll Er det noen her som har kommet til siste sted? Skjønner ikke hvordan jeg skal få 17 stjerner til... Tok alle stjernene med en kompis i går. Verste banene er uten tvil Snatch&Grab etter man hopper ut av flyet. Endret 21. november 2009 av archongamer Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Snatch&Grab er ikke noe problem da, men de banene med Juggernauts-only de er syyke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Snatch&Grab er ikke noe problem da, men de banene med Juggernauts-only de er syyke. De er enkle og litt bugga de med bare Jugernauts. Så lenge man er to kan man bare stille seg i en døråpning i et rom uten flere innganger, og la kompisen stå å heale mens du kniver og skyter som en villmann. Da vil de spawne jevnlig og man kan bare stå der å ta alle som er. Kanskje ikke helt slik de hadde tenkt det, men når muligheten er på begge de to siste banene er det ikke en bug nødvendigvis heller Endret 25. november 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå