Skogslik Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Eg skal ha meg brebånd i huset mitt og lurer da på hva dette egentlig koster. Kommer til og handle basis pakken fra telenor til 299 i måneden. http://www.telenor.no/privat/internett/abo...basis/index.jsp 299 + 79 i måneden modem - 799kr og frakt på 99kr Er det noe mer og betale en dette her? Hva med oppkobling i linjer og slikt? Har kabel hengende inn til huset og inn i stuen. Og hvor lang tid tar et før eg får denne pakken i posten fra eg bestiller? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Totalpris skal komme opp i slutten av bestillingen. Linjeoppkobling hos Telenor koster 300 kr om du ikke har fasttelefon. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Ok, og er det noe forsjell på og bestille via nettet eller telefon? Tenker på hvilken måte eg får det raskest på, men er vell ingen forsjell. Endret 16. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå