Maggz Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei! Fikk bra svar på den forrige tråden min, så da prøver jeg like gjerne å spørre om dette også. Jeg ser at Navigon har tilbud i ganske nøyaktig fire timer til, så hadde vært fint med anbefalinger innen den tid. Men klart; skjønner jeg er sent ute. Skal gå til innkjøp av navigasjonsprogram til iPhonen. Det er en vanlig iPhone 3G, ikke 3GS, men antar det likevel går greit. Er forøvrig 16 Gb. Lurer på hva folket anbefaler av Navigon og TomTom? Liker IQ Routes på TomTom, men vet at Navigon har noe tilsvarende for en ekstrautgift på 150 kr., noe som ikke er avskrekkende mye ekstra. Ellers har jeg tross alt hørt mer bra om Navigon, spesielt mtp. at TomTom visstnok sliter mer i tunneler, men har ingen erfaring med GPS på iPhone selv. Vet også at TomTom har en holder med forsterkende GPS-signal og høyttaler for en tusenlapp eller noe, men om jeg detter ned på Navigon hadde det også vært fint med tips til en holder til denne. Ikke nødvendigvis noen særlige funksjoner, men en brukbar en. Skal evt. bruke den i og rundt Oslo, stort sett, men blir jo også noen litt lengre turer iblant. Synes POI er veldig greit å ha, særlig ift. for eksempel postkontor og mat, og gjerne også en brukandes funksjon til å ringe dette. Skjønner det er en del fanboys fra begge sider her, men hadde satt pris på anbefalinger basert på litt annet enn hva en selv har brukt lengst :-) På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå