husmann Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har løse harddisker, stasjonær pc og laptop. Ønsker mulighet for å kunne kopiere filer mellom disse, dvs at jeg kan oppdatere mapper på løs harddisk og de forskjellige pc'er slik at noen mapper kan bli like. Eksempel - jeg liker å jobbe på min stasjonære pc hjemme, mens når jeg reiser bort f eks på hytta tar jeg med laptop. Ønsker da å få flere av mappene like slik at jeg har med meg all info hjemmefra. har funnet programmet "duplicate file finder" og er usikker på om de er det rette - og det koster penger. Er det noen som vet om et(helst) gratis og bra program for slikt? takknemlig for innspill Lenke til kommentar
Asnada Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Eg anbefalar Microsoft Synctoy, det er gratis. Endret 16. november 2009 av Asnada Lenke til kommentar
husmann Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Eg anbefalar Microsoft Synctoy, det er gratis. Tusen takk for tips. Skal laste ned i morgen og teste. ha en god kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå