fauske10 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) jeg har et par frags liggende som jeg gjerne ville blitt edita, har bare uploada de på youtube. men ingen edit. fraggene er 1on4 dobbel med awp, en gjennom veggen og en ganske syk 1shot Youtube 1on4 og 1shot: Dobbel med awp: Håper det er noen som er glad i redigering og ville gjort dette for meg Endret 17. november 2009 av fauske10 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Meningen med kort video da eller? Jeg skal gjøre et forsøk på det du har vist... Edit: Du kan ikke laste opp filen for meg slik at kvaliteten ikke blir helt dass? Endret 16. november 2009 av Refsa Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Meningen med kort video da eller? Jeg skal gjøre et forsøk på det du har vist... Edit: Du kan ikke laste opp filen for meg slik at kvaliteten ikke blir helt dass? er meningen med en kort film ja, bare rundt en 30 sekunder elns, skal snart på skolen men kan uploade demo osv når jeg kommer hjem Har enda et frag jeg ville hatt med, for en kompis kan du dette med freelook og eller? hadde vert phett på fragget med awp Endret 17. november 2009 av fauske10 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hva mener du med freelook da? Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Hva mener du med freelook da? det er sånn at du kan liksom se personene fra en tredje persons vinkel, du kan "fly" gjennom mappet og så og si sette opp et overvåkelseskamera av en plass på mappet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da må jeg recorde eller ha opptak fra før av. Kan ikke gjenskape en scene i et videoredigeringsprogram. Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Da må jeg recorde eller ha opptak fra før av. Kan ikke gjenskape en scene i et videoredigeringsprogram. Da dropper vi det , jeg kan ta og frapse alt jeg, og sende deg fragget, du legger inn musikk osv sant? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg kan fikse musikk og overganger++ ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå