Funtocompute Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Er det noen som er enig at dette spillet er dritfett, det synes nå jeg! Bortsett fra på brettet kalt stone cannon kommer jeg ikke videre. Hjeeeeeeeeeeeeeelp !! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Kickass spill ja... er på samme brettet selv, så kan nok ikke hjelpe deg... Kjører du standard plan, custom plan eller action? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Stone cannon? hvilket misson er det.. (stealht greia?) Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det er den etter den på meat packing planten, du skal storme en schweer bygning og skyte masse kæller... Tror det er i Brasil jeg.... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Stone Cannon er missionet som er på Import/export kartet. Hva er det som er problemet der da? Utgangspunktet er at du skal sikre alle "chemical agents on the premises". Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jepp, Raven Shield er utrolig tøft. Men ta en titt på norsken på shipyard brettet. "hard hatt"? "[fare] elektrisk"? Håper ikke en alminnelig hjelm har fått nytt navn i skipsbransjen. Ellers et supert spill. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jepp, Raven Shield er utrolig tøft. Men ta en titt på norsken på shipyard brettet. "hard hatt"? "[fare] elektrisk"? Håper ikke en alminnelig hjelm har fått nytt navn i skipsbransjen. Ellers et supert spill. Og har du sett hvor Bergen er plassert på kartet? LOL! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har du klart brettet eller? Jeg er to oppdrag forbi det nå... Jeg tok det med standardplan (ga hele det grønne laget andre gønnere først), og styrte det røde. Riktignok mista jeg en mann, men jeg ga faen. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Raven Shield Multyplayer er enda bedre! Join |NES|Norway(10mbit) hvis du skal prøve deg online Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jepp, Raven Shield er utrolig tøft. Men ta en titt på norsken på shipyard brettet. "hard hatt"? "[fare] elektrisk"? Håper ikke en alminnelig hjelm har fått nytt navn i skipsbransjen. Ellers et supert spill. Tror faktisk det står "Hård Hatt"... virker som folka har brukt en utdatert versjon av engelsk->norsk ordboka.. :wink: Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Raven Shield Multyplayer er enda bedre! Join |NES|Norway(10mbit) hvis du skal prøve deg online Hehe hei deo. yupp spill online hvis dere vil ha det skikkelig gøy med raven shield. Kom på Nes sin server eller vår server..."TaG Public" LordTerm*TaG* Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Joina Tag nå ? Norsk eller Dansk ? Lenke til kommentar
Term Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Joina Tag nå ? Norsk eller Dansk ? Joda er med i TaG. Vi er spredd utover hele europa, men serveren ligger i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå