Zander91 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei! Jeg lurte på om det går ann å spille xbox 360 mens du bruker pc skjermen som tv? og om det eventuellt vil funke med en sånn: EasyCap Har prøvd å kople den til pc'n og instalert alt av drivere, men har liksom ikke funet ut hva jeg skal gjøre for å få opp bildet Trenger man noe spesiellt program for det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 vel, du kan jo koble til xboxen med en vga ledning eller evt en hdmi ledning. eller som et fåtall har på pcskjermene sine, komponent. den ledningen du linker til ser da ut som noe usb greier som ikke lar seg koble til vel? Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 vel, du kan jo koble til xboxen med en vga ledning eller evt en hdmi ledning. eller som et fåtall har på pcskjermene sine, komponent. den ledningen du linker til ser da ut som noe usb greier som ikke lar seg koble til vel? Joda, det funker å koble til. USBen går inni pc'n. Men trenger jeg noe program for å få opp et bilde? Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Ingen?.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei. Jeg har også EasyCap. Bruker den til VHS-filmer, kan absolutt ikke anbefale å bruke den til en Xbox 360. Hvorfor? Fordi du får ikke HD-oppløsning, det lagger, og bildet vil sannsynligvis bli i svart-hvitt da du ikke kan spille Pal-60 spill med EasyCap. Løsning på problemet ditt: Hvis du har HDMI-inngang på PC-skjermen, bruk en hvilken som helst HDMI-kabel. Hvis du har VGA-inngang (det har alle pc-skjermer), bruk en VGA-HD kabel slik som denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3666 NB! Ikke prøv å bruke en HDMI-DVI adapter for å koble den inn på PC-skjermen, du vil ikke få fram noe bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå