mge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Var ute og tok noen bilder i helgen da jeg kom over dette grønne fluorescerende lyset blandt noen lagerbygninger. Ikke skrudd noe på fargene her, kun justert kontrast, kurver osv... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Stilig. Jeg liker komposisjonen godt, men det blir litt for grønt for meg. Hva med å prøve svart-hvitt også? Den refleksjonen er forøvrig veldig kul Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg likte bildet veldig godt, men fargene stemmer ikke helt. De er fine, men det er enten for grønt, eller ikke grønt nok! Du kan jo prøve å gjøre fargen litt sterkere, og i svart/hvitt. Ellers er veldig bra bilde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Går det an at du prøver å gjøre grønnfargen litt mørkere? Eller blir det fucked? Ellers synes jeg det var fint hvertfall! Kul ide, og fin komposisjon Lenke til kommentar
mge Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Skjønner at grønnfargen kanskje ble litt vel skarp der. Prøver her med et par nye varianter. Denne gangen dratt ned en del i saturasjonen. Endret 18. november 2009 av mge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det synes jeg ble bedre i hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå