matses_51 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei Jeg har hatt problemer med Killing floor som jeg kjører via steam. Problemet skjer etter 20-30 sek etter at jeg har joinet en server. Da slutter spillet å virke. Jeg kan kan gå rundt og skyte men er ikke en del av gamet, ammo er lik, medspiller går i samme retning osv.(Spillet svarer ikke) Probleme er ikke det hvis jeg joiner en venn's game gjennom Steam chatten, det er heller ikke der når jeg spiller solo. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Distratto Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ser at du har lest i den andre tråden med det samme problemet, og den ene quoten her bør du prøve hvis du ikke allerede gjort det. Gå til:C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\killingfloor\System Så finner du filen som heter KillingFloor.ini Så åpner du denne i Notepad eller noe sånt og så finner du setningen : ServerBehindNAT=False , bytt ut false med True så lagrer du det og da er du ferdig. Lykke til Ellers fant jeg fram til en post hos tripwire forumet med samme problem, og følgende svar ble gitt der: You can either type reconnect in the console (twice) after connecting, wait 1 minute after getting the server list before connecting, connect through the Steam server browser, or try adding half-life 2 or steam games in the Application Sharing part of the router's web interface. Source: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=37708 Nøyaktig hvor hjelpfulle de er kan jeg ikke si, for hadde bare lignende problem selv når det var free weekeend men ble borte når den var ferdig. Håper dette kan være til hjelp i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå