Gå til innhold

Kjøp av "gaming" laptop.

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å kjøpe nye pc. Skal helst ha laptop, men stasjonær er en mulighet.

Spiller css, wow, fm, mw2 osv. Dette må den ta. Har ikke veldig mye peiling, men siden såpass mange begynner å "bygge" sine egne pcer lønner dette kanskje seg. Setter pris på masse tips. Budsjett er på rundt 5-10k. Er selvfølgelig et pluss om pcen ser bra ut også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den stasjonære ser bra ut. Tips til skjerm? Er det ingen mulighet for selvbygd til bedre pris? Laptopen har jeg sett noen tester av å hørt den ikke er den beste modellen til hp. Men mulig jeg tar feil. Glemte å nevne at laptopen skal helst ha 17". Tusen takk for innlegget forresten stasjonære så virkelig interessant ut:)

Lenke til kommentar

Den stasjonære ser bra ut. Tips til skjerm? Er det ingen mulighet for selvbygd til bedre pris? Laptopen har jeg sett noen tester av å hørt den ikke er den beste modellen til hp. Men mulig jeg tar feil. Glemte å nevne at laptopen skal helst ha 17". Tusen takk for innlegget forresten stasjonære så virkelig interessant ut:)

Hvor stor vil du skjermen skal være? En vanlig skjem er på 19". Men det spørs om du vil har noe mer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...