fgfg Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er en gutt på 15 som ønsker å importere små mengder varer fra Kina, U.S.A eller lignende. Har ingen erfarning med dette. Noen som har noen tips hvor jeg kan begynne? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Tenker du på å selge videre? Eller bare kjøpe til deg selv? Endret 16. november 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
fgfg Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Tenker du på å selge videre? Eller bare kjøpe til deg selv? jeg ønsker å importere å selge videre... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det finnes allerede Arngren og Select. + Europris og Nille Det er deres forretningside. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Tror det er en lang vei å gå mister. Du må i hvertfall fremskaffe en del kapital og selve prosessen er nok mer omfattende enn du tror Endret 17. november 2009 av Rosemount Lenke til kommentar
fgfg Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Tror det er en lang vei å gå mister. Du må i hvertfall fremskaffe en del kapital og selve prosessen er nok mer omfattende enn du tror ok takk Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, på hvilken skala har du tenkt og holde det? Som en hobby kan du jo drive på, bare pass deg for falske merkevarer og annet. Det vanskeligste er jo og finne produkter som er salgbare med brukbar fortjeneste, som 15-åring kan du jo ikke starte som selvstendig næringsdrivende så skal du drive alene så blir det en hobby frem til du er 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå