fgfg Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 hei, jeg er en gutt på 15 som skal inn i den videregående skolen til neste år. Som dere sikkert vet er valget av hvilken linje på den videregående skolen veldig utslagsgivende for hvilken jobb du havner i. Det jeg vil er at du skal anbefale hvilken jobb/linje jeg burde ta med følgende karakterer: 6: Matte, Naturfag, Samfunnsfag, Gym og mat & Helse 4: Engelsk skriftlig Og 5 på de gjenværende fagene. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du velger selvsagt etter interesse, men med slike karakterer vil jeg tro du kan velge hva du vil Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Show off? Fortell hva du liker å gjøre, og hva du kunne tenkt deg å jobbe med Lenke til kommentar
fgfg Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 har tenkt¨på fysoterapuat eller lege eller noe slikt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Studiespesialisering it is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå