Hanfrapubennedigata Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 I engelsken heve eg fått ei oppgåve om å analysera ein song. Eg valde Long Distande Man av Big Bang, mest fordi det var ein song eg forstod kva handla om. Men etter kvart som eg byrja og analysera, fant eg ut at den var litt for rett fram, det var ikkje noko dypare meining med han. Vi skulle finne ting som metaforar, symbolar og lignande, men alt eg fann var billeldig beskrivningar. Men eg fant ut at eg fekk berre prøva, og heller ta med at eg ikkje fant noko av de anna. Men det eg treng hjelp til er refrenget. Eg klarar ikkje heilt å forstå kva det kan meine. Er det nokon som kan gi eit lite hint? Do you hear the calling From a sidetrack of your mind Singing backing vocals To the sound of your busy mind Og her er resten av songen viss dykk treng ein sammenheng: http://www.stlyrics.com/songs/b/bigbang102...eman496931.html Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Prøv først. Ikke vær redd for å si noe feil. Alt du sier er ganske "rett", så lenge du kan peke til teksten og begrunne meningen din. Og før du sier noe som "men jeg har prøvd jooooeeee", prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå