Fallingwater Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 var på utkikk etter et par 60mm->80,, vifte adaptere. Jeg så for en stund siden at microplex hadde noen rimelige til 30kr eller no sånt...men de var utsolgt. Så i dag oppdager jeg at disse billige 30kr adapterne er bytta ut med noen som koster over 90 kr! ikke ¤#"¤#" om jeg betaler 90 kr for en slik liten plastdings. Hvor kan jeg få kjøpt billig vifteadapter? eventuelt lage selv? Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Som regel svarer det seg ikke å lage elektriske komponenter selv. For at dette skal lønne seg må du lage 500+ (i alle fall hvis det er printkort og/eller mye plastmontering)... Det du kan gjøre er å søke i prisguiden her på hw.no :wink: Har du sjekket andre "vanlige" webshopper? Hva med disse: www.3dfxcool.no www.netconnection.no www.mamut.com/oikas www.kaldpc.no Lykke Til! Lenke til kommentar
SAA Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hvorfor trenger du et kretskort for å lage et vifteadapter??? Det er da bare et lite stykke plastikkrør! Er enig med degPanzerFaust at 90 kr er en god pris.... for Microplex. [ Denne Melding var redigert av: SAA på 2002-01-27 00:40 ] Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 ååå... er litt blond når det gjelde kjøling :wink: trodde at det kanskje var en slags overgang mellom plugger eller.no Anyway, Lykke Til! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Norges billigste vifter?: http://www.flexi-data.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå