tjuddi Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 har vedlegg som er en application.pif skal dette åpnes eller kan det være virus? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er et virus og det bør du slette raskest mulig. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ja. http://www.windows.no/n_palyh.php Lenke til kommentar
salomo Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har beskyttelse: Norton AntiVirus removed the attachment: approved.pif. The attachment was infected with the W32.Sobig.B@mm virus. Avsender. [email protected] <[email protected]> Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Japp.. den mailen er det virus i! Har fått den en tre-fire ganger på mail her selv... Slett den med en gang, så er du sikker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ja det viruset fikk også jeg nylig. Det ble sendt til yahoo gruppe-eiere, og det ble også dette viruset litt tidligere: [email protected] Ikke åpne vedlegg hvis du får mail derfra korreksjon: email som inneholder virus skal det vel være(så jeg ikke lager misforståelser igjen nå min tullebukk) :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå