cascadaa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som vet om butikker i oslo hvor jeg kan få kjøpt fargerike neon klær?jeg skal nemlig på rave party neste fredag og trenger noe fargerikt. Neongule shades, topper, shortser osv! Og lightsticks! Håper noen vet.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 En gang så jeg lightsticks på Nille. Rave-klær...hmm, usikker. Body Map på Arkaden, kanskje. Men det er vel mer emo, gother, metal osv. der. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvite klær trur jeg skal se ganske kult ut på rave. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Var ikke rave-partys slutt sånn..i 1993? Endret 18. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Var ikke rave-partys slutt sånn..i 1993? Neida, det var da de gikk underground. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jupiter ved youngstorget var hvertfall før en veldig rave-inspirert butikk med mye spæisa klær. Aner ikke hvordan det er nå, fant ingen skikkelig nettside heller. Kos deg på rave, det er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå