Geriboy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei! Lurte på om noen har Key'en til Football Manager 2010. Jeg har lastet det ned men finner ikke keyen. Tusen takk for alle svar ! - Geriboy Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 kjøp-spill-etdr-ittu-nge. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 "Hei! Lurte på om noen har Key'en til Football Manager 2010. Jeg har lastet det ned men finner ikke keyen. Tusen takk for alle svar ! - Geriboy " ----------------- Såklart. Send meg 400kr ,så skal du få min :-) Lenke til kommentar
fytech Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vet ikke om trådstarter er ufattelig dum eller om han bare troller. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei! Lurte på om noen har Key'en til Football Manager 2010. Jeg har lastet det ned men finner ikke keyen. Tusen takk for alle svar ! - Geriboy CD-keyen står normalt inne i DVD-coveret eller på baksida av manualen når du kjøpar spelet. Pirathjelp får du ikkje her. Til alle andre ber eg dykk hugse på at vi skal oppføre oss fint, og i situasjonar der nokon bryt retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg