Gå til innhold

Problem med at windows minimerer spill, hjelp

Anbefalte innlegg

Hei, har nylig fått et problem me at når eg spiller spill så etter en stund bare minimeres det uten videre, når eg spiller css bare minimerer det seg etter en stund så tar eg den bare opp igjen, så etter en stund sjer det igjen. Og me wow så sier det plutselig "pling" så må eg trykker på wow igjen før eg får gjort noe, noen som har peiling på hva som kan være feil eller har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde selv dette problemet når jeg spilte steam spill (har ikke spilt spill utenom steam så vet ikke om det ville ha skjedd der og), men det som jeg tror var problemet hos meg var den nyeste updaten av AVG, samt at jeg leste flere tråder på nettet som hadde lignende problemer.

Dette var vel en uke siden nå, og tok bare en re-install av hele programmet (ettersom noen trodde at problemet kunne komme av man bare oppgraderte fra forrige versjon til neste) og siden da har det ikke skjedd hos meg lenger. Vet ikke om det som er problemet her, men går ann å prøve.

Lenke til kommentar

Lest litt mer på nettet, og hva jeg har sett av ulike svar så varierer resultatet på om det virker eller ikke. For å være sikker på at det er AVG kan du prøve å skaffe en tidligere versjon (8.5 er vel den forrige) og se om det fremdeles vil påvirke spillingen (ikke glem å skru av "inform of update" et eller annet sted som ble anbefalt på forumet til AVG).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...