DexterMorgan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hallo! : D På lørdag er jeg invitert i en bursdag, til en jente (oh, crap). Jeg har aldri vært i en bursdag til en jente før (belive it or not), da jeg egentlig bare har vært redd for jenter, og aldri sosialisert med dem... : p Men, sa har jeg nå klart å bli litt kjent med en jente, og er bedt i bursdagen hennes... Såeh, da lurte jeg på hva som var vanlig å gi som gave? Jeg har tenkt litti granne, og har vel funnet ut av at det kanskje burde ha noe med interessene hennes å gjøre! : D Sååå... Jeg vet at hun er ganske glad i The Beatles, så jeg tenkte: "Hmm, kanskje kjøpe en CD?! : D". Jeg vet også at Let it Be er favorittsangen hennes, så jeg skulle kjøpe "Let it Be" CDen. Men, i disse priatkopieringstider tenkte jeg at det kanskje var dumt, da hun garantert har lastet den ned for lenge siden... : p Likevel vet jeg at f.eks. jeg ønsker meg CDer jeg allerede har lastet ned, så kanskje hun gjør det også? : D Jeg tenkte også at CD var smart, da det ikke en veeeldig personlig og følelsesladet gave, men heller ikke en ubetydelig, forferdelig upersonlig gave heller! : D Jeg vet også at hun driver med hest, tennis og er veldig glad i barnslige ting... : p Er det tilfeldigvis noen som kan hjelpe meg? : D Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du har jo omtrent sart på ditt eget spørsmål i posten din Gå for CDen! Men kanskje sjekk at hun ikke har CDen fra før av ^^ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg ville også gått for CDen. Men husk å ta med kvitering, om hun har den fra før av. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Ah, takk! : D Da blir det nok den! : D Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg ville også gått for CDen. Men husk å ta med kvitering, om hun har den fra før av. +1 Jeg liker Bruce Springsteen sin musikk og har nesten alle albumene som CDON har i katalogen sin. Men lykke til Endret 16. november 2009 av stonhans Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 okei, jeg vet at hun har kun ett Beatles album, og det er ikke Let It Be. Men hun har lastet ned Let it Be albumet... : p Skal jeg fortsatt gå for CDen? : p Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Beatles plakat?, cd er litt mye hvis man ikke egentlig kjenner vedkommende eller? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg kjenner henne, så det er vel egentlig ikke noe problem... : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå