Bikeridr Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei og hallo der.. Mine foreldre er ikke spesielt stive i engelsk eller særlig mange andre språk enn norsk/nordisk. Er det noen som vet om et fotoprogram àla Paint.NET på norsk eller dansk? Svensk går også. Jeg har tidligere prøvd å installere GIMP hos dem, men det kunne like gjerne vært installert på kinesisk. GIMP har jo en svært bratt læringskurve. Som "datafrik" må jeg si at jeg selv sliter med å forstå GIMPs irrganger. Dessuten krasjer det jo oftere enn Windows klarer å lage bsod De er heller ikke interesserte i å betale "flere tusen" for PS, og heller ikke for PSe så lenge de ikke får det på norsk. Det kommer jo kun i svensk utgave som nærmest vårt eget eminente språk. (De hadde nok betalt for norsk). I tillegg la jeg det inn tidligere hos dem (trial), men de ble ikke fortrolig med dette heller. Jeg har nettopp lastet ned PhotoFiltre med norsk språkfil, men det støtter ikke lag. Uansett, det kommer inn på kassen deres nå, men jeg er fortsatt ute etter et program som støtter lag. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nøyaktig hva er det du trenger i et slikt program? Det virker jo som du ønsker at det støtter lag, og da er plutselig utvalget dramatisk begrenset... Det spørs om ikke Paint.net i kombinasjon med en ordliste for de viktigste funksjonene blir det enkleste. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Nøyaktig hva er det du trenger i et slikt program? Det har jeg vel skrevet her: Er det noen som vet om et fotoprogram àla Paint.NET på norsk eller dansk? Svensk går også. Jeg har installert både Paint.NET og PhotoFiltre hos dem nå, så får vi se hvor lang tid det tar før de ringer og "står fast" igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå