Gå til innhold

(Enkelt) fotoredigeringsprogram på norsk?

Anbefalte innlegg

Hei og hallo der..

Mine foreldre er ikke spesielt stive i engelsk eller særlig mange andre språk enn norsk/nordisk.

Er det noen som vet om et fotoprogram àla Paint.NET på norsk eller dansk? Svensk går også.

Jeg har tidligere prøvd å installere GIMP hos dem, men det kunne like gjerne vært installert på kinesisk. GIMP har jo en svært bratt læringskurve. Som "datafrik" må jeg si at jeg selv sliter med å forstå GIMPs irrganger. Dessuten krasjer det jo oftere enn Windows klarer å lage bsod ;)

De er heller ikke interesserte i å betale "flere tusen" for PS, og heller ikke for PSe så lenge de ikke får det på norsk. Det kommer jo kun i svensk utgave som nærmest vårt eget eminente språk. (De hadde nok betalt for norsk). I tillegg la jeg det inn tidligere hos dem (trial), men de ble ikke fortrolig med dette heller.

Jeg har nettopp lastet ned PhotoFiltre med norsk språkfil, men det støtter ikke lag. Uansett, det kommer inn på kassen deres nå, men jeg er fortsatt ute etter et program som støtter lag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nøyaktig hva er det du trenger i et slikt program?

Det har jeg vel skrevet her: :)

Er det noen som vet om et fotoprogram àla Paint.NET på norsk eller dansk? Svensk går også.

Jeg har installert både Paint.NET og PhotoFiltre hos dem nå, så får vi se hvor lang tid det tar før de ringer og "står fast" igjen.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...