Soffelol Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) mitt andre emne, jeg vet. men jeg tror jeg må forklare hva jeg ser etter litt bedre. jeg har spilt wow, aion og lotro Jeg trenger et spill hvor jeg ikke trenger å spille veldig mye for å oppnå store ting! et spill hvor jeg ikke trenger å raide med folk for å få gode ting og sånt. online eller offline er det samme, jeg trenger bare noe med god grafikk og bra gameplay, ingen månedlige kostnader. rollespill, så klart Endret 16. november 2009 av Soffelol Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vel wow er ikke RPG så sålenge du er ute etter RPG er det sikkert ingen som forslår sånne spill ... Kan iværtfall nevne/anbefale: The Elder Scrolls III Morrowind, bør moddes og det er veldig billig. The Elder Scrolls IV Oblivion, dette bør også moddes. Mass Effect, dette er ikke like fritt som eks. TES serien. Dragon Age Origins, dette er så å si det samme som Mass Effect bare i en litt annen tidsalder og det eksisterer drager her Har hørt at Fallout 3 skal være et bra RPG ... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Dragon Age of Mass Effect er så og si det samme? Um... nei. Men begge er svært bra rollespill. Fallout 3 har sine sider, men ble for kjedelig for meg. Risen og Gothic-serien kommer garantert til å bli anbefalt, og selv om jeg bare har spilt Gothic 2 og 3 støtter jeg den serien. Torchlight, Sacred, Sacred 2, Titan Quest, Diablo og alle de der er også meget underholdende, og du trenger ikke spille i månedsvis før du oppnår ting. Torchlight er kun single-player, men de andre kan spilles på nettet. Lenke til kommentar
Zerker Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har hørt at Diablo er farmer spill til 10? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Diablo er et ekte hack'n'slash. Det forekommer ingen "farming" hvis du tenker i mmo-retninger. At man skal drepe x av x for å få x. Der er det mer "slakt alt man kommer over og plukk bonus til tusen" Lenke til kommentar
Soffelol Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 åssent fungerer det i høyeste level på diablo? er det lissom bare raiding og sånt? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Er ikke noe 'raids' o.l. i Diablo. Er bare 5 mans grupper som løper rundt å dreper stuffs. Rampage forklarte det nokså bra. Dragon Age: Origins er vel verd å prøve ut. Endret 18. november 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tes Eve-online Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 EVE er vel ikke rollespill og du må betale pr mnd hvis jeg husker rett. Er et bra spill tho ^^ Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 EVE er vel ikke rollespill og du må betale pr mnd hvis jeg husker rett.Er et bra spill tho ^^ Du kan jo betale for game time med ingame penger! ^^ Lenke til kommentar
Zonaren Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Divinity 2 knallbra!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå