Gå til innhold

Xbox live - Harddisk?

Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Heisann, dette er sikkert spurt om 10.000 ganger tidligere, men jeg finner ikke ut av det ved å lese tidligere innlegg.

Jeg har Xbox 360 uten noen Harddisk, bare med en 64MB minnekort/pinne/brikke.

Skal kjøpe Xbox live bruker men før jeg rekker må jeg ta noe update og da får jeg beskjed om at jeg må koble til en xbox harddisk eller annet lagringsmedie. jeg har flere Ekserne WD 320GB harddisker, men det funket ikke å bare plugge denne i. Hva må jeg gjøre for å få lagringsplass, og som ikke koster spesielt mye. Vet vi har spilt live før, mulig gjennom PC (?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, dette er sikkert spurt om 10.000 ganger tidligere, men jeg finner ikke ut av det ved å lese tidligere innlegg.

Jeg har Xbox 360 uten noen Harddisk, bare med en 64MB minnekort/pinne/brikke.

Skal kjøpe Xbox live bruker men før jeg rekker må jeg ta noe update og da får jeg beskjed om at jeg må koble til en xbox harddisk eller annet lagringsmedie. jeg har flere Ekserne WD 320GB harddisker, men det funket ikke å bare plugge denne i. Hva må jeg gjøre for å få lagringsplass, og som ikke koster spesielt mye. Vet vi har spilt live før, mulig gjennom PC (?)

Microsoft suger så du må rett og slett kjøpe en "xbox harddisk"

Det går ann og bruke en ekster 2,5" og men er forferdlig mye jobb og jeg husker ikke hvordan man gjør det her og nå =)

Lenke til kommentar
Bare lurer:

Kan man fortsatt kjøpe de billige harddiskene fra dealextreme?

Mener å huske noe om at ingen andre enn MS sine disker kunne brukes etter en update.

seff.

de virker fortsatt, om microsoft har planer om å banne nøklene på disse harddiskene vet ingen ennu. kanskje det skjer til neste år? eller aldri.

det er kun minnekorta fra datel som er utestengt nå.

dealextreme har den nye 250gb disken til 75 dollar inkl frakt.

Lenke til kommentar
Bør ikke kjøpe den nei.

Les:

http://majornelson.com/archive/2009/10/16/...ge-devices.aspx

Hold deg til orginalutstyr.

vel, dette er et gammelt tema allerede og konklusjonen var (er debattert 4 mill ganger) at det er kun datel minnet som er utestengt.

Men som jeg nevnte kan det jo skje at fake hdd blir utestengt til neste år (eller aldri)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...