mafister Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei! Jeg tenkte det var på høy tid å fornye mitt 7300GT skjermkort. I den forbindelse dukket det opp noen spørsmål. Jeg har tatt noen mål i innvendig kabinett og funnet ut at jeg har 29cm til rådighet fra bakside av kabinett til harddiskene. Det jeg også bemerket meg var at jeg har noen små sylindere i enden på hovedkortet mitt som er kanskje litt i det høyeste laget? Dette er ikke et problem med det skjermkortet jeg har nå fordi dette er bare 17cm. Når jeg nå skal invistere i et nytt skjermkort ligger vel dette fra 21cm-28cm om jeg skal ha noe som duger. Da kan det se ut som at skjermkortet vil kollidere i disse sylinderene. Det skjermkortet jeg har vil i alle fall kollidere om jeg bare forlenger det. Kan jeg bare kjøpe det skjermkortet jeg vil og satse på at skjermkortprodusenten har tenkt på dette, eller må jeg ta hensyn til dette når jeg bestiller et nytt skjermkort? Jeg liker å ha ting på plass før jeg bestiller noe, så jeg vet at alt passer De vedlagte bildene viser problemstillingen. Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
mafister Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Ingen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå