^fmj Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvis PSUen og kabinettet var en pakke, slik som Sonataen jeg kjøpte, er det vanlig at butikken vil ha både kabinettet og PSUen tilbake? Har kontaktet butikken, men ikke hørt noe, var nysgjerrig. Har skrudd ut PSUen og montert en jeg hadde liggende, så det er ingen tvil om at det er den som er "død". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan godt hende de vil ha tilbake begge to, men dette hadde jo bare vært dumt. Om de selger PSU'en for seg selv også, trur jeg det er en større sjangse for at du bare trenger å sende tilbake PSUen Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Den er neppe i salg lengre. Fikk svar nå, men det var selvfølgelig bare et standardsvar om hvordan jeg registrerer en reklamasjon, ikke det jeg spurte om jo! Da får man spørre igjen. Jeg har jo gjort hele jobben for dem også, håper virkelig at de ikke vil ha kabinettet også. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Dette varierer fra butikk til butikk. Hadde et slikt problem med kabinett/PSU kombinasjon kjøpt fra PS, der returnerte jeg bare PSU. Med tilsvarende problem på et billig kabinett fra MPX, fikk jeg tilsendt et komplett kabinett (av annen type), med PSU, uten at jeg måtte sende noe i retur. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Fikk sende bare PSU, så nå er det bare å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå