Reggy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Var på Elkjøp og så på div TV`er. Samsung LED er veldig aktuelt med da måtte man ha ekstra lyd mente de. Da denne TV`en bar dårlig på lyden. Jeg ønsker ikke sorround anlegg, men kun en enkel ekstra høytaler som kaster lyden fremover. Gjerne noe som kobles direkte til TV uten forsterker også. På Elkjøp fikk jeg også tilbud om denne TV`en til 14900 kr.: http://prisguide.audiovisuelt.no/produkt/101540 Altså et prisavslag på 5000 kr. Den mente han på Elkjøp var en ekstremt god TV som var bedre enn Samsyng LED TV`ene. Den hadde også svært god lyd slik at jeg trengte ikke å bruke penger på noe ekstra her. Han mente derfor at selv om Philips var noe dyrere enn samsung LED så ville kostnadene med ekstra høytaler gjøre at Samsung ikke ble noe billigere tross alt. Samt at avslaget jeg kunne få var enormt bra. Hva bør jeg gjøre? Hva vil evt en ekstra enkel høytaler koste som kan forsterke lyd. Ikke sorround og helst noe som bare kobles rett i TV uten forsterker - hvis slikt går ann.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå