Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hoste gjennom acsesspunkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

192.168.0.239 er vel adressen du fikk på lokal IP tenker jeg.

Det tyder på at det finnes en router som deler ut ipadresse til deg og sperrer porter.

Fra D-C webside:

Svar: Det kjøres NAT i radioenheten, slik at man ikke skal kunne nå PC'er i lokalnettet bak denne. Det er i tillegg ingen portforward eller lignende, slik at man normalt sett er beskyttet mot angrep utenfra. Dette fungerer på samme måte som et ADSL modem. Ingen vil imidlertid kunne garantere deg at er umulig å hacke et hvilket som helst nettverk. Vi anbefaler at du likevel aktiverer brannmur i windows.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar
192.168.0.239 er vel adressen du fikk på lokal IP tenker jeg.

Det tyder på at det finnes en router som deler ut ipadresse til deg og sperrer porter.

Fra D-C webside:

Svar: Det kjøres NAT i radioenheten, slik at man ikke skal kunne nå PC'er i lokalnettet bak denne. Det er i tillegg ingen portforward eller lignende, slik at man normalt sett er beskyttet mot angrep utenfra. Dette fungerer på samme måte som et ADSL modem. Ingen vil imidlertid kunne garantere deg at er umulig å hacke et hvilket som helst nettverk. Vi anbefaler at du likevel aktiverer brannmur i windows.

Takk for svar...

Hmm..og den router kommer jeg meg ikke inn i, så enten er det å få "kjøpt" fast IP-fra DC og sette opp router istede for acsesspunktet....med de skal vel ha betalt pr.mnd for dette oxo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...