Orwandel Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Endelig har Rockstar lagd ordentlig puppefysikk. Og tråsykler!!! Ordentlig puppefysikk er undervurdert. Greit å se at ikke alle damene har bolt-ons. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Men hoved poenget mitt er at de prøver rett og slett og lage San Andreas all over ! Ja, vi vet at GTA V skal være i samme byen som i GTA SA, bare 20 år etterpå. Men at du trekker sammenhenger med gamle hovedkarakteren, Carl, og den nye karakteren Franklin, som hverken er i familie med CJ, eller er i den samme gjengen/tiden. GTA V blir nok noe helt annet enn San Andreas, selv om det er samme by, så er historien og innholdet i spillet helt annerledes.. BTW, jeg hører hele tiden folk som snakker om hvordan GTA IV var et skuffende spill osv. Synd for dere. Det er tydelig at dere aldri hadde interessen av å spille igjennom storyen, som var fantastisk. I tillegg kom tLaD og BoGT, som et par friske pust til spillet, med flere timer underholdning i hver DLC. Dere som ikke spilte igjennom storyen i GTA IV, kjeften... 5 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Så man har ikke lov å si noe om man ikke har spilt igjennom storyen på GTA IV? Selv spilte jeg aldri ferdig IV nettopp pga spillet var kjedelig iforhold til SA. Tror ikke jeg hadde endret synet mitt om jeg hadde tvunget meg igjennom storyen, den hadde enda vært like kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Historien (vi er i Norge, folkens) i GTA IV var veldig bra og du kan ikke konkludere med at den helt sikkert var kjedelig når du ikke fullførte den. Dessuten, til dere som nå sier de har laget et nytt GTA SA; ro dere ned. Dette kommer mest sannsynlig ikke til å bli GTA SA 2.0, så ikke forvent noe det kanskje ikke er. San Andreas var bra, men dette er et nytt spill, nye karakterer, nytt alt. Dere risikerer at det blir litt som med "LA Noire"; en haug ville tro at det skulle være GTA, men som politi, noe det aldri var ment å være. De som hadde slike falske forhåpninger ble skuffet og mente det var et dårlig spill. 6 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Vi er ikke SA fanatikere. vi vil ikke ha SA 2.0 vi vil ha stor verden forskjellige deler av verdenen som country , storbyer, gettoer, San Andreas hadde alt og det hadde ikke GTA 4. Når jeg snakker om CJ så mente jeg at de begge er i samme miljø og holding (sett fra traileren) Og at de har problemer med politiet, og det var det mye av før vi våknet opp i country plassen. Endret 2. mai 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 BTW, jeg hører hele tiden folk som snakker om hvordan GTA IV var et skuffende spill osv. Synd for dere. Det er tydelig at dere aldri hadde interessen av å spille igjennom storyen, som var fantastisk. I tillegg kom tLaD og BoGT, som et par friske pust til spillet, med flere timer underholdning i hver DLC. Dere som ikke spilte igjennom storyen i GTA IV, kjeften... Jeg spilte gjennom storyen og syntes den var ganske middels. Fikk ikke noe særlig connection med noen av karakterene bortsett fra Nico. Og det kan jo være at folk ikke spilte gjennom storyen nettopp fordi den var ganske kjedelig og lite engasjerende. Men som du sa så tok det seg opp med DLC-historiene. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg spilte gjennom storyen og syntes den var ganske middels. Fikk ikke noe særlig connection med noen av karakterene bortsett fra Nico. Og det kan jo være at folk ikke spilte gjennom storyen nettopp fordi den var ganske kjedelig og lite engasjerende. Men som du sa så tok det seg opp med DLC-historiene. Det var ikke historien med fetteren og alt det der som gjorde GTA IV bra, det var alt det andre, spesielt karaktergalleriet. 3 Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Sjekk ut GTA Norge på Facebook. Håper ikke dette er over retningslinjene på diskusjon.no, siden det litt har med tema å gjøre også! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Likte traileren, og må ærlig innrømme at jeg er kjempeglad for at jeg skaffet meg en PS3 igjen. Håper GTA V blir litt mer 'crazy' slik som det har vært tidligere. Jeg har rundet alle GTA-spillene, og har selvfølgelig vært ned helt siden det første spillet. Min personlige mening er at GTA IV er det kjedeligste av GTA-spillene. Er fryktelig spent på hvordan det blir med GTA V på PS3 så sent i syklusen. Endret 2. mai 2013 av kimaasen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kotaku har sett GTA V i aksjon. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Supert, nå kan man fikse biler igjen! Synd at man ikke kan legge på seg og trene, men siden karakterene er så detaljert og at det er 3 stykker forstår jeg at det ville vert vanskelig og få inn i spillet. Cant fucking wait! Trevor minner meg om Jack Nicholson. Endret 2. mai 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Each of the three characters even has his own bank account, allowing you to manage each one's purchases differently. These guys can buy property. The example I was given was a taxi company. It will generate regular income. They can buy houses, too. They were talking to me about being able to buy your own helicopter and needing to buy a helipad in order to keep it. The heists, they say, will generate millions. Høres mer og mer ut som et perfekt spill, dette. Bare synd jeg ikke kommer til å spille det før en eventuell pc-versjon kommer. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Høres mer og mer ut som et perfekt spill, dette. Bare synd jeg ikke kommer til å spille det før en eventuell pc-versjon kommer. Det hadde vært kult om spillet hadde litt mer... "persistance", i den grad at hvis du har blitt jaget av politiet, men slipper unna, så er du ikke fri som fuglen likevel. I den virkelige verden ville politiet etterforsket saken videre, og du måtte ta visse forhåndsregler. Selv Tony Soprano ble arrestert inn i mellom, selv om de aldri greide å ta ham store ting. Så det burde vært en periode i spillet hvor du måtte ta spesielle hensyn i etterkant av en forbrytelse, slik at politiet ble en verdig motstander og ikke bare et mini-game. Endret 2. mai 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kotaku har sett GTA V i aksjon. Skulle ikke ha lest den teksten. Nå fikk jeg skikkelig lyst til å spille det.. De nevnte også at det ikke blir pc-versjon, så da kommer nok ikke drømmespillet i mitt hus desverre Høres mer og mer ut som et perfekt spill, dette. Bare synd jeg ikke kommer til å spille det før en eventuell pc-versjon kommer. Da er vi to Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Likte IGN sin preview, som faktisk virket litt kritiske til hva de så. But GTA V does currently have GTA IV’s texture pop-in issues, and graphically, it’s unimpressive. It looks like an enhanced version of Grand Theft Auto IV with an extra sheen added, but it also doesn’t stand up to its far more graphically-impressive contemporaries. It doesn’t look five-plus years newer than the game that came before it. Tror skjermbildene vi ser lyver litt. Ting ser veldig "glatte" ut. De skriver ikke noe om lyssettingen, som ser så utrolig mye bedre ut enn GTA IV. Men det demper ikke forventningene mine noe. Liker alt jeg leser om bilkjøringen, skytingen og muligheten til å customize. Og ikke minst byen og villmarken rundt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Tar man en titt på trailerne fra IV i forhold til hvordan grafikken faktisk er når man spiller på PS3 og 360 er det ganske mye dårligere. Blir nok det samme denne gangen. Viktigste er at de får til en brukbar framerate. Forhåpentligvis kommer det en forbedret next-gen versjon (PC/PS4/Xbox3) i 2014. Innholdsmessig virker det som alt det bra som manglet i fireren i forhold til VC/SA er tilbake. Elsker at man igjen kan kjøpe eiendommer. Endret 2. mai 2013 av kilik Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Skjønner forresten at alle nettsidene har sett den samme demoen hos Rockstar ha ha. Alle skriver det samme, men med et par unike vinklinger. Mine tanker: 1. Grafikk: bah. Jeg har storkost meg med spill som har hatt dårligere grafikk enn GTAIV. En og annen popup og jaggie overlever jeg fint, men jeg henger meg aldri opp i slikt uansett i hetens øyeblikk. 2. Man kan pimpe biler. Kjøpe eiendommer. Klær, tattiser, hårfrisyrer og mange store ran. Hold kjeft og ta pengene mine!! 3. Sett at GTAV ble en film: Michael: Franklin: Trevor: 1 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Holy shit. Enten så løy Rockstar om mulighetene for å kjøpe eindom tidligere, eller så har de faktisk hørt på fansen og det er grunnen til at det ble utsatt. Så folkens; - Car customization - 4 spillbare karakterer. (Man kan spille med en online-karakter man selv lager) - Militærbaser - Ulike "skills" for hver av karakterene (Michael kan f.eks bruke bullet-time) - Ville dyr ....and the list goes on. Noen skrev over her at det ikke ble noen PC release, men har noen faktisk en kilde på dette utsagnet? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Foreløpig har Rockstar bare annonsert det til PS3 og Xbox 360. Det er naturlig å tro at en eventuell pc-utgave blir annonsert senere, hvis den i det hele tatt kommer.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Et lite sammendrag fra alle nettsidene som slapp info i dag: Features You can buy property; houses, garages, businesses and marinas can all be purchased for extra revenue sources. You can pick up hitchikers, do stunt jumps and flying challenges, take part in yoga, golf, tennis, bike races and triathlons. iFruit, the game's new phone, can be used to snap pictures and upload them to Rockstar's Social Club The phone also has apps. In addition to the camera there is internet, contacts, social media, a calendar, and a replay missions app. There are three more Rockstar hasn't yet revealed. A combat roll has been introduced for moving between cover Liquor store and ATM robberies is possible. Side missions will be making a return. One would involve Michael in Vinewood Boulevard racing a starlet away from the paparazzi. Citizens will react to what you do, and if they see you robbing someone they could alert the police, film you, or even try to take you down themselves. Hunting animals. Customization Player customization - tattoos, haircuts, clothing Vehicle customization - paintjobs, wheels, window tints, grills, spoilers, along with robust performance upgrades to suspension, engine, brakes, and more that make meaningful changes to the way vehicles feel and handle Weapon customization - Silencers, scopes, extended mags, laser sights, and more Police Encounters: The classic wanted system will be making a return - with five stars instead of the usual six. They make the police encounters sound better, too. In this new game, we can still try to escape the circular zone that flashes on the mini-map when cops come after our malcontent protagonist(s). But, this time, we'll be able to try to hide inside that alarm radius, if we'd like.The cops will use a line-of-sight system, so they won't just magically know where you are. If they have a helicopter in the sky, they'll be able to see plenty. And you'll see them use hand signals to communicate what they're doing. - Kotaku Skill Categories: Each character is rated in a series of skill categories: Stamina, Shooting, Strength, Stealth, Flying, Driving, Mechanic, Lung Capacity. Each character has a 'Special': Franklin is an adrenalin junkie and can slow down time while driving; Trevor has a frenzy mode, where he does double damage, takes half damage, and has a unique melee attack; Michael has his own version of bullet time Specials are governed by a meter, it drains after use and recharges slowly Other skill categories are shared and can be improved by completing missions, side missions, activities and more Trevor will always be the best pilot, Franklin will always be the best driver but each can improve their proficiency a little One of the skill categories is stealth, suggesting players will be able to take different approaches to missions Map Similar to previous GTAs, the map isn't landlocked (surrounded by water). The map 3.5 times the size of Red Dead Redemption in terms of playable area above ground. Five times if you count underwater area. The geographical scope is huge and spans: Mountains Rivers Lakes Military bases Farmland Desert Dense urban environments...and more An underwater ecosystem exits, "the sea is teaming with fish and sharks" A deer and a wildcat were spotted in the mountains. Treasures can be found underwater, but NPCs will be looking for them too Shipwrecks, sharks, hidden treasures and more could be found underwater The entire world is populated with fitting wildlife and inhabitants unique to specific areas Heists/missions 'Mini heists' are used to teach the player about preparation. Players must secure vehicles, outfits, masks, the getaway vehicle. These build up to a bigger heist where the execution must be flawless. They'll require the right crew (which you can recruit) and players will have to decide on the cheap option, which results in less skilled people, or paying more for skilled crew members that will take a larger cut of the money. These additional characters will be able to specialize in different areas such as wheelman, gunman, technician, and so on. Hiring the same crew members across several heists (assuming they survive) will allow their skills to improve There will be visual and audio alerts from your other characters so you're not completely caught off guard in case things get hairy. You can attack targets by stealth or brute force. This will affect the content of the heist. A huge payout to split between the crew After-action report that tallies your total cash haul, each surviving member's cut, and any profit you managed to earn Refinements to combat: Fluidly run and gun from the hip while still maintaining complete control of the reticule 'Combat jog' that allows you to move at high speeds with your weapon out, but not raised. Camera pulled back when zoomed in over the shoulder to open up players' field of vision Combat roll to move strategically from cover and evade incoming fire Reticule switches from white to red to identity an enemy Tiny 'X' flashes over the reticule when targeted enemy is killed Variable targeting options including free aim, soft lock, and hard lock (similar to Max Payne 3) Smoother transitions when moving in and out of cover General The character selection wheel is split into four triangles: Franklin, Trevor, Michael, and your multiplayer character Some boats will include gear such as wetsuit, flippers and tanks for diving GTAV rewards exploration, there's no signposting underwater, so you'll have to find the treasure the hard way. Dives won't offer massive payoffs, but will "help grease the wheels" Pressing Down on the d-pad will drop the play in and out of multiplayer. There are subtle differences in the way each character moves to reflect their personalities; Michael is slower and deliberate. Rockstar says there will be five times as many pedestrians in GTAV as there were in Grand Theft Auto IV There's a "crazy level of detail": Tourist buses can be boarded for a tour of celebrity homes, film posters are plastered on the walls, men in comedy costumes try to corner you outside the Cathay Theatre, including the Superman-like Impotent Rage and Master Chief riff, Space Ranger. You can switch between Franklin, Trevor and Michael during a cutscene, manually, or automatically when the AI takes control for you Each character has a job to do, how much you switch yourself in or let the computer do, is entirely up to you If you die the game reloads to the last checkpoint, even if two other characters are alive Although it's up to the player when they switch, dialogue will suggest ideal moments. For example, when Michael and Franklin are being overwhelmed by snipers, Michael might ask for Trevor's help. There is a wider field of vision, and players can run-and-gun There are some restrictions to character switching, such as how you can't abandon a character while you have a Wanted Level. Lose the heat first! The character selection meter will let you know when you can swap out. Michael's obsession with classic films translates into in-game set pieces based on real world movies. In the demo the three characters mount a heist very similar to the one from Heat. Fun Facts: Franklin alone has more textures than the entire ped population of GTA: San Andreas Largest selection of vehicles in any GTA game Largest selection of weapons in any GTA game http://www.gtav.net/news/4521/gtav-online-previews-and-screenshots 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå