Auto Asmodeus Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Stemmer det, jeg var høy på livet da jeg skrev dette i går så jeg glemte åssen en uke virker. beklager! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Stemmer det, jeg var høy på livet da jeg skrev dette i går så jeg glemte åssen en uke virker. beklager! Hehe, var det søndag i går? Da er det vel egentlig godkjent. Er forkjølet for tiden, og da går dagene litt i tull! Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 (endret) 9 min igjen Endret 30. april 2013 av NinjaVal Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Trevor virker genial! Gleder meg. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Trevor's such a badass! Endret 30. april 2013 av eRextion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Trevor, det er akkurat en slik type jeg vil spille i et spill som GTA. Men likte de andre også. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Betyr... betyr... musikken på siste traileren at det er countrymusikk igjen?? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Ser ut som de har smurt alt folk har ønsket seg sammen i ett spill. De som elsket VC får sitt via Michael, de som vil være psycho badass har Trevor, og de som foretrakk gangbangertemaet i originale SA får det de ønsker seg i Franklin. 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Noe for enhver ja. Ser veldig bra ut, og alle tre karakterene ser ut til å utfylle hverandre på en bra måte. Nå er det bare å få gjort unna denne forbannede sommeren. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Kan man kjøre med henger nå? Håper isåfall det er mulighet for å koble de av og på! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Give it to me now!!!! Michael virker herlig, jeg har alltid likt "mafia-preget" best! Men dette ser ut til å bli helt nydelig på alle mulige måter! 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Bra trailere, og som teitur sier over her så er det noe for alle. Jeg digger at det er såpass spredde vinklinger så man kan leve ut litt forskjellige roller - dette blir en bra høst og en flott avslutning på en døende konsollgenerasjon. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Digger at Queen endelig får sin plass i Gta. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Jeg så grønne hettegensere. Er Franklin med i Grove Street Families monn tro? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Jeg så grønne hettegensere. Er Franklin med i Grove Street Families monn tro? Husker jeg rett så har rockstar sagt at San andreas og GTA V blir i 2 forskjellige "univers", så tviler i at Groove street eksisterer. Lenke til kommentar
Populært innlegg Auto Asmodeus Skrevet 30. april 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Endelig har Rockstar lagd ordentlig puppefysikk. Og tråsykler!!! 12 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Jeg liker at de har valgt en litt mer humoristisk/satirisk verden enn i GTA IV. Dette blir sikkert et flott spill. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Digger at Queen endelig får sin plass i Gta. Queen var da med i IV dem med "One Vision". Men mer Queen kan ikke gå galt. Får litt Vice City vibber når de bruker slik musikk. Håper vi får noen flere 80- og 90-tallsklassikere. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Queen var da med i IV dem med "One Vision". Men mer Queen kan ikke gå galt. Får litt Vice City vibber når de bruker slik musikk. Håper vi får noen flere 80- og 90-tallsklassikere. Enig men de som har laget Gta har alltid vert fan av radio musikk, og alltid brukt gammel musikk i spillene sine siden gta3, men Gta 4 var stor skuffelse, Vet ikke hva det var med hele spillet var uintressangt helt fra første trailer, Må vere på grunn av San Andreas som var alt for bra for sitt eget beste. Men nå har de endelig funnet tilbake til formelen, Hillbillyen er tegn på country verdenen, Marihuahana plantasjen og gamle fly (ser dere likheten fra gta SA traileren) Han Svarte er tegnet på Cj og gangster miljøet og hat mot politiet og deres korrupsjon. PLuss akkurat samme karakteren som fra Gta SA Han fyren i dressen representerer de 4 store byene i San Andreas, og andre gangster filmer. Han er eneste fyren som har lite med Gta SA og gjøre, men kan bli den beste karakteren Men hoved poenget mitt er at de prøver rett og slett og lage San Andreas all over ! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Ja, 80`s og 90`s musikken har vært det beste med GTA Soundtrackene så langt, tycker jeg. Spesielt Vice City, oh et fantastisk soundtrack der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå