Barista Bob Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Fantastisk. Digger når folk gidder å linke til kilden Trodde du det var noen random folk som malte den husveggen i New York som det var postet bilde av rett før posten om det ferdige coveret? Lenke til kommentar
W_makan Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Kom over første episode av Game Alarm på youtube, hvor to norske gamere analyserer det nye coveret til GTA V og finner en hel del skjult informasjon. Sjekk det ut: http://www.youtube.com/watch?v=w7mVlFfFV8s&feature=youtu.be Gleder meg så sinnssykt til høsten!! 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Må være det dummeste jeg har hørt noen gang. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Haha, fy faen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Haha. "Det er klar for en ny episode av Game Alarm" i første episode. Har ikke tid til å høre hele, men måtte le godt. Trodde først det var noe seriøst, men høres ut som 'Boller og Burritos' fra P3 i gaming-format. Ganske lett å skjønne at brukeren er med i Game Alarm eller kjenner de godt, da første innlegget til linker til en video med 38 views. Du må ikke late som du fant det tilfeldig. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Haha, det var litt morsomt da. Hadde vært episk å spille Tom Selleck i GTA 5!! Lettelse å få vite at det blir våpen i spillet da Endret 3. april 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Populært innlegg neeeeii Skrevet 3. april 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Kom over første episode av Game Alarm på youtube, hvor to norske gamere analyserer det nye coveret til GTA V og finner en hel del skjult informasjon. Sjekk det ut: http://www.youtube.com/watch?v=w7mVlFfFV8s&feature=youtu.be Gleder meg så sinnssykt til høsten!! Lagde du faen meg en konto her på diskusjon for å linke den dårlige, ja DÅRLIGE videoen din? Spar deg, ingen som bryr seg. 14 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Trodde du det var noen random folk som malte den husveggen i New York som det var postet bilde av rett før posten om det ferdige coveret? Stoler du ikke på noen eller? Bare litt over 5 mnd til spillet kommer nå Trodde et raskt øyeblikk at det var snakk om dette bildet som gikk en rask seiersrunde før Rockstar annonserte coveret som mange mente ikke ville bli annonsert før veggen var ferdig. Beklager virkelig hvis noen ble støtt av utsagnet mitt.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Nye trailere kommer ut 30. april! http://www.rockstargames.com/V/ Jeg tolker det dithen at det kommer en liten trailer for hver av personene, der de får vist seg litt fram. Bare å glede seg i alle fall! 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Er det bare jeg som begynner å bli litt trøtt av trailere som kommer 3 år før et spill blir sluppet? Føler Rockstar hyper noe veldig med denne tittelen. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Er det bare jeg som begynner å bli litt trøtt av trailere som kommer 3 år før et spill blir sluppet? Føler Rockstar hyper noe veldig med denne tittelen. ja spillet blir flopp Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Hypingen har ikke startet engang. Sammenlignet med årlige titler som Call of Duty og slikt så er dette en begravelse. To trailere og en artikkel i et spillblad er ikke akkurat mye informasjon på to år. Det er fansen som står for hypingen. Dessuten kommer spillet om fem måneder. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Dessuten kommer spillet om fem måneder. Ikke for alle... Lenke til kommentar
Populært innlegg Auto Asmodeus Skrevet 27. april 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Nei det tar litt tid før det kommer på Android 12 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Ingen grunn til å håne. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Så Rockstar skal basere markedsføringsstrategien sin etter release på PC? Eller utsette konsollversjonene til PC-utgaven er ferdig? 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Er det bare jeg som begynner å bli litt trøtt av trailere som kommer 3 år før et spill blir sluppet? Føler Rockstar hyper noe veldig med denne tittelen. Eh, Rockstar er vel en av de som vanligvis nesten gir ut minst informasjon om spill, av nettopp den grunn blir spillet hypet opp av spenningen. (de viser f.eks aldri gameplay videoer, så man vet ikke hvordan spillet "er" å spille). Forsåvidt er dette en av tidenes sterkeste titler vi har foran oss, så det er med god grunn at den blir hypet, men det er først og fremst av publikum, ikke Rockstar. Endret 27. april 2013 av MrLG 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Ser ut som dere liker at det faktisk ikke blir lansert på PC, noe som er ganske utrolig. Dere kan jo bare sitte og spille på de råtne PS3-ene deres, istedet kan jeg heller kose meg med GTAVC, trolig det beste i seriens historie. Og nei, jeg har ingen tro på at V skal overgå den tittelen, uansett, men jeg kjøper nok V hvis det kommer på PC. Merkelig så mange konsollelskere som gleder seg til dette nå. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Ser ut som dere liker at det faktisk ikke blir lansert på PC, noe som er ganske utrolig. Dere kan jo bare sitte og spille på de råtne PS3-ene deres, istedet kan jeg heller kose meg med GTAVC, trolig det beste i seriens historie. Og nei, jeg har ingen tro på at V skal overgå den tittelen, uansett, men jeg kjøper nok V hvis det kommer på PC. Merkelig så mange konsollelskere som gleder seg til dette nå. Jeg liker det ikke, men jeg regnet med det. GTA 3, VC, SA, IV ble alle lansert på konsoll før PC. Jeg kjøpte en PS3 på dagen GTA IV kom ut, fordi jeg bare måtte ha det. Jeg orker ikke å vente en dag ekstra på GTA V heller, PC versjon noen måneder etter eller ei, du kan sutre så mye du vil, det er ingen tvil om hvem som kommer til å kose seg mest den 17 september ihvertfall(et lite hint: det er ikke deg). 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 GTA IV suger på PC, så trur V også kommer til å suge! Bare GTA klassikerne som er bra på PC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå