Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. "Det er klar for en ny episode av Game Alarm" i første episode. Har ikke tid til å høre hele, men måtte le godt. Trodde først det var noe seriøst, men høres ut som 'Boller og Burritos' fra P3 i gaming-format.

Ganske lett å skjønne at brukeren er med i Game Alarm eller kjenner de godt, da første innlegget til linker til en video med 38 views. Du må ikke late som du fant det tilfeldig.

Lenke til kommentar

Trodde du det var noen random folk som malte den husveggen i New York som det var postet bilde av rett før posten om det ferdige coveret?

Stoler du ikke på noen eller?

Bare litt over 5 mnd til spillet kommer nå :)

Trodde et raskt øyeblikk at det var snakk om dette bildet som gikk en rask seiersrunde før Rockstar annonserte coveret som mange mente ikke ville bli annonsert før veggen var ferdig. Beklager virkelig hvis noen ble støtt av utsagnet mitt..

gta5-box-art.png

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det bare jeg som begynner å bli litt trøtt av trailere som kommer 3 år før et spill blir sluppet?

Føler Rockstar hyper noe veldig med denne tittelen.

Eh, Rockstar er vel en av de som vanligvis nesten gir ut minst informasjon om spill, av nettopp den grunn blir spillet hypet opp av spenningen. (de viser f.eks aldri gameplay videoer, så man vet ikke hvordan spillet "er" å spille).

Forsåvidt er dette en av tidenes sterkeste titler vi har foran oss, så det er med god grunn at den blir hypet, men det er først og fremst av publikum, ikke Rockstar.

Endret av MrLG
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser ut som dere liker at det faktisk ikke blir lansert på PC, noe som er ganske utrolig.

Dere kan jo bare sitte og spille på de råtne PS3-ene deres, istedet kan jeg heller kose meg med GTAVC, trolig det beste i seriens historie. Og nei, jeg har ingen tro på at V skal overgå den tittelen, uansett, men jeg kjøper nok V hvis det kommer på PC. Merkelig så mange konsollelskere som gleder seg til dette nå.

Lenke til kommentar

Ser ut som dere liker at det faktisk ikke blir lansert på PC, noe som er ganske utrolig.

Dere kan jo bare sitte og spille på de råtne PS3-ene deres, istedet kan jeg heller kose meg med GTAVC, trolig det beste i seriens historie. Og nei, jeg har ingen tro på at V skal overgå den tittelen, uansett, men jeg kjøper nok V hvis det kommer på PC. Merkelig så mange konsollelskere som gleder seg til dette nå.

Jeg liker det ikke, men jeg regnet med det. GTA 3, VC, SA, IV ble alle lansert på konsoll før PC.

Jeg kjøpte en PS3 på dagen GTA IV kom ut, fordi jeg bare måtte ha det. Jeg orker ikke å vente en dag ekstra på GTA V heller, PC versjon noen måneder etter eller ei, du kan sutre så mye du vil, det er ingen tvil om hvem som kommer til å kose seg mest den 17 september ihvertfall(et lite hint: det er ikke deg).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...