Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Kan være en PS4 versjon vil komme samtidig som en eventuell PC versjon. For alt vi vet er det ikke sikkert PS4 blir lansert i Europa i år uannsett.

 

Hadde PS4 versjonen eller PC versjonen blitt utviklet samtidig som PS3 versjonen hadde vi mest sannsynlig ikke fått et like bra spill heller, gameplaymessig. Alt krever ressursser, nå kan de brukes på å lage et bedre spill istedenfor ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill på konsoll patches akkurat som på PC. De kommer automatisk når en starter spillet. Forutsatt at man er koblet til internett.

Faktisk, når jeg tenker meg om så har du helt rett, var nok litt tidlig på dagen for meg. Skal rette svaret mtit jeg. :)

 

 

Men som jeg skrev i min forrige post, tenker jeg vi kanskje ser en egen PS4 & ny Xbox versjon senere.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Hvordan tror dere Watch Dogs vil måle seg med GTA V? Liten tvil hvem som kommer til å gjøre det best, men litt freerunning i GTA hadde ikke vært så dumt.

 

To helt forskjellige spill, eneste likheten er nesten at de er "open world".

 

Watchdogs er nesten Person of Interest: The Game. GTA vil fremdeles være GTA, med sin herlig dose humor og over-the-top oppdrag o.s.v.

Lenke til kommentar

Hvordan tror dere Watch Dogs vil måle seg med GTA V? Liten tvil hvem som kommer til å gjøre det best, men litt freerunning i GTA hadde ikke vært så dumt.

Etter hva jeg har lest og sett av watch dogs må jeg si jeg nesten gleder meg mere til det, men ligger veldig likt.

Tror muligens Watch Dogs er et spill jeg kommer til å like best når jeg har oppdrag å gjøre, mens GTA blir som alltid et spill jeg får mest ut av etter jeg er ferdig med alle oppdrag :)

Lenke til kommentar

Hvordan tror dere Watch Dogs vil måle seg med GTA V? Liten tvil hvem som kommer til å gjøre det best, men litt freerunning i GTA hadde ikke vært så dumt.

 

GTA V blir nok flere hakk mer underholdende enn Watch Dogs. Jævla surt at det ble utsatt så lenge. Når spillet omsider er i hus trenger jeg ikke flere spill i år :green:

Lenke til kommentar

Har ikke så veldig stort håp, det er Assassins Creed gjengen som står bak Watch Dogs så tviler de kommer noe som helst nærme hva Rockstar levererer. Dem har allerede teknologien og bevist at dem kan det, det har ikke Ubisoft gjort, ikke i nærheten engang.

 

Det er måten du ser det på. Jeg ser på det som at det er samme studio som kom opp med Far Cry 3 og har dermed god tro! :)

Lenke til kommentar

De er innenfor samme sjanger, men gjør forskjellige ting ut av det. Jeg tror det er duket for to gode opplevelser, begge med sine sterke og svake sider. Å påstå hvilket av spillene som er best nå er bra gjort siden ingen her på forumet har prøvd noen av dem..

Har jo ikke akkurat påstått noe da, vi har bare sagt hva vi tror.

Selv basserte jeg det jeg tror, på filmer jeg har sett av Watch Dogs + det at jeg vet hva GTA står for og handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...