Aleks Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Helt utrolig hvordan denne tråden, selv etter utallige påminnelser fra administratorer, gang på gang ender opp med en eller annen meningsløs diskusjon om PC og konsoll. /oppgitt Personlig tror jeg at utsettelsen er pga. flerspillerdelen og problemer som kan ha dukket opp under intern testing. Personlig synes jeg det hadde vært fint med en egen tråd rundt temaet om GTA til pc og om det er respektløst av Rockstar eller ikke. Så kan denne tråden bli brukt til diskusjon av konkrete nyheter som blir sluppet. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Da er det jo ikke den store GTA V tråden lenger. Da er det jo bare GTA V Nyhetstråd. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Det er ikke noe galt i å diskutere pc-utgaven siden vi ligger i generell spilldiskusjon, men ingen er interessert i å høre hvorfor noen skal ha den ene eller andre versjonen og må på død og liv forsvare valget sitt her inne foran en gjeng som allikevel ikke bryr seg.. 5 Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 2. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Det er så absolutt IKKE respektløst av Rockstar og gi ut spillet til Xbox 360 og PS3 først. Jeg forstår forventningene deres. Etter GTA 4 portingen (som ikke tok så lang tid), burde de ha kunne klart å utvikle eller porte underveis i prosessen av spillutviklingen. Likevel må vi huske på at GTA først kom til Playstation. Og jeg må si, jeg ble kjempeglad da jeg fikk vite at GTA 4 skulle komme ut på Xbox 360, da etter min forventing...Ville det bare blitt sluppet til Playstation 3. Det er i de senere årene at det da har dukket opp flere konsoller, samt flere forventinger å mette. Derfor må vi bare godta og respektere Rockstar sin avgjørelse om å utsette det. Kanskje, de har en liten overraskelse (ikke ta mitt ord for det) og gir ut spillet til PC likt som PS3 og Xbox 360. Eller til "The Holidays", som da fra September; Ikke er lenge ! Uansett, vær tålmodig. Det blir, et knallspill! Tror jeg Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Likevel må vi huske på at GTA først kom til Playstation. GTA 1 kom ut på PC først. To måneder før det kom til PlayStation. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 2. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Fikk meg ikke en pc før år 2000 xD Beklager min misinfo Du skjønte budskapet 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Rockstar Explains Grand Theft Auto 5 Delay Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg så folk hadde lagd petitions og whatnot fordi de krevde svar fra Rockstar. Herregud. Virkelig? Kjipt at vi må vente litt lenger, men sånn er det. Hva så om spillet blir fire måneder forsinka. Har man kanskje andre ting man kan gjøre i mellomtiden? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg sa at det ødela sommeren min, men det var bare tull. Jeg gleder meg virkelig til spillet, men jeg har nok av ting å gjøre før det. Jeg er også faktisk glad for at det kommer i høst isteden, pga alle eksamene, og det tettpakka programmet framover. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Kjipt mtp at det sikkert blir en like trist, kald og fuktig sommer som sist. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2013 Playstation 4 kommer "holliday 2013". Hva tror dere? Kan det vere noe av grunnen til at Rockstar utsatte lansering? Ellers blir det hvertfall en veldig dårlig tid å lansere GTA V på, om de ikke har tenkt å lage til PS4 også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2013 Går utifra at neste xbox også kommer rundt disse tider, så en versjon til hver av disse ville absolutt vært å foretrekke. Jeg venter gjerne og kjøper det til PS4/Nextbox siden det allerede er utsatt såpass allerede. Hvis ikke kan de nok kjenne det svi godt på salgstallene, og jeg ser egentlig ingen grunn til at de skal utsette det såpass nært konsoll-lansering hvis det ikke kommer til neste generasjon også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2013 Hadde vært konge å prøvd GTA V for første gang, første gang jeg prøver PS4. Men det er vel noen måneder i mellom de. Ser jo Watch Dog og flere som blir lansert til både PS3 og PS4 så en kan kanskje anta at det samme skjer her? Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 Playstation 4 kommer "holliday 2013". Hva tror dere? Kan det vere noe av grunnen til at Rockstar utsatte lansering? Ellers blir det hvertfall en veldig dårlig tid å lansere GTA V på, om de ikke har tenkt å lage til PS4 også. PS4 har vært utviklet siden PS3 ble lansert. Det kan også være muligheter for at det kommer til PS4 JA ! hihi Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg tviler på at det kommer en egen PS4/Xbox720 versjon av GTAV. Hvis det skulle skje så tror jeg det blir en "HD-utgave" av det som kommer på PS3/360. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 Rockstar har uttalt at dei bevisst utvikla GTA V så seint i levetida til konsollane for å kunne lage eit så bra spel som mogleg. Rockstar is a content company, not a hardware company. We use the technology we have to create content, and we try not to let ourselves get beholden to the hardware. The fact that hardware’s so mature right now is exactly why we’re able to go on to the next level. GTA 4 was our first attempt at a new platform and HD visuals, so the first part of development was seriously difficult. Now we know what the hardware’s capable of, so it’s become a lot easier to move things along and a lot more fun, too. GTA: San Andreas came out at the peak of the PlayStation 2′s cycle, and we put out a really good game thanks to that. All the best games for a console come out at the end of the lifecycle, right? So now’s the best timing of all.” http://www.vg247.com/2012/11/14/gta-5-isnt-next-gen-as-now-is-the-best-timing-of-all-says-houser/ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Rockstar har uttalt at dei bevisst utvikla GTA V så seint i levetida til konsollane for å kunne lage eit så bra spel som mogleg. http://www.vg247.com...ll-says-houser/ Istedenfor å lage ett enda bedre spill på ny hardware? Makes no sense, alle har jo sagt at det blir langt lettere å utvikle spill til PS4 pga de går bort ifra Cell teknologien. Tror det fort kan ligger noe annet bak her ved at de nå "tvinger" en forlengelse av levetiden til det gamle røkkelet av noen konsoller de nå gir ut det amputerte spillet på. Skjønner ikke hva GTA5 nå skal ha å stille opp med mot Watch Dogs, ett liknende spill som kommer ut ca samtidig på PS4. Endret 22. februar 2013 av Thoto79 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) De har bevist utsatt det for å kunne utnytte PS3 maksimalt. , når man lager spill til konsoll har man ikke mulighet for patcher slik det er på PC/Mac. Dersom de skulle laget dette til PS4 (noe jeg tror de ikke gjør) ville vi opplevd et dårlig spill grunnet helt ny hardware og masse nytt de kunne tatt i bruk. Men er litt trist å se hvis GTA V kommer til PS3 og ikke PS4.. Ettersom vi allerede har GTA IV til PS3, men vil se PS4 bli tatt i bruk! EDIT: Kan jo godt hende Rockstar lanserer en PS4 versjon via nettsky eller noe, kanskje da vil man ha mulighet for å fikse bugs / feil via patching? Endret 22. februar 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 Hugs at spelet skal på Xbox òg. Me veit lite om neste generasjon frå Microsoft så langt. Å utvikle eit spel til PS4 og X360 hadde vore teit. Eg har ikkje problem med å forstå at det er lettare å utvikle eit spel til sju år gamle konsollar enn to heilt nye, som framleis er langt frå lansering. Dei må nødvendigvis ha tilgang til maskinvaren lenge før spelet blir lansert. GTA-serien har aldri hatt noko fokus på grafikk, til samanlikning med FarCry, Crysis og andre FPS. Det viktigaste med GTA er gameplay, god flyt og store område med masse forskjellig å gjere på. Ikkje at det er så mange pixler på skjermen. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 22. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2013 De har bevist utsatt det for å kunne utnytte PS3 maksimalt, når man lager spill til konsoll har man ikke mulighet for patcher slik det er på PC/Mac. Spill på konsoll patches akkurat som på PC. De kommer automatisk når en starter spillet. Forutsatt at man er koblet til internett. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå