Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

De sa jo at de skulle legge inn noe stort som skulle gjøre ventetiden ordentlig verdt det.

Kanskje en PC-versjon? GTA IV kom ut på våren 2008 til konsoller, PC-versjonen kom 3 dager inn i vintermånedene. Vi har kommet en lang vei når det gjelder porting, og GTA V bruker samme motor som IV, så de vet mye bedre hvordan de skal porte det til PC nå enn når de lagde IV.

 

Jeg tviler, men det hadde gjort året for min del.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje en PC-versjon? GTA IV kom ut på våren 2008 til konsoller, PC-versjonen kom 3 dager inn i vintermånedene. Vi har kommet en lang vei når det gjelder porting, og GTA V bruker samme motor som IV, så de vet mye bedre hvordan de skal porte det til PC nå enn når de lagde IV.

 

Jeg tviler, men det hadde gjort året for min del.

 

Buu slutt å prate om PC-versjonen, konsoll folka blir støtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske sikker på at de mente noe stort inne i spillet. Men alt kan være mulig. Det er ikke mye vi kan si på før R* selv kom ut med info.

 

De har vel ikke direkte sagt det, det de har sagt er at "det er verdt ventetiden" og at det krever mer polering for å nå de forventningene brukerne har til spillet. De hinter med andre ord ikke til noen PC eller PS4 versjon, men heller at de skal fokusere på å lage et bedre spill.

 

De nevner også at de vil lage "en helt ny og ambisiøs open world multiplayer", dette trenger nødvendigvis ikke å betyr så mye, men de har nok høy fokus på dette også.

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvordan denne tråden, selv etter utallige påminnelser fra administratorer, gang på gang ender opp med en eller annen meningsløs diskusjon om PC og konsoll. /oppgitt

 

Personlig tror jeg at utsettelsen er pga. flerspillerdelen og problemer som kan ha dukket opp under intern testing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...