Zeph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Eg håpar dei hevar vanskeleghetsgraden nokre hakk. Enkelte oppdrag brukte ein kanskje nokre forsøk på, men det meste i GTAIV var lett. AI er jo latterleg dårleg. Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Det sies at V-en i logoen matcher med 5 dollar seddelen fra 1899, og det er helt sant, de er så si helt identiske. Jeg tenkte litt igjennom dette og kom fram til at jeg tror R* kødder litt med oss der. Tenk deg da og robbe en skikkelig hemmisbil fra tidlig 1900 tallet og kjøre i maks 45 km/t. Tror jeg ikke hadde blitt en suksess. Og når det gjelder RPG stylen så hørte, eller leste jeg at R* var interesert i noen funksjoner som blir brukt i Fable, blant annet at alle personer på gaten skulle ha forsjellig personalitet. Og at de skulle være "random generert", dette er jeg litt mer usikker på.. En ting er iallefall sikkert, jeg gleder meg til den 2 :) Endret 27. oktober 2011 av SoundWound Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) EDIT: Hadde i og for seg nevnt det før. På tide å legge seg. Endret 27. oktober 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det sies at V-en i logoen matcher med 5 dollar seddelen fra 1899, og det er helt sant, de er så si helt identiske. Jeg tenkte litt igjennom dette og kom fram til at jeg tror R* kødder litt med oss der. Tenk deg da og robbe en skikkelig hemmisbil fra tidlig 1900 tallet og kjøre i maks 45 km/t. Tror jeg ikke hadde blitt en suksess. Og når det gjelder RPG stylen så hørte, eller leste jeg at R* var interesert i noen funksjoner som blir brukt i Fable, blant annet at alle personer på gaten skulle ha forsjellig personalitet. Og at de skulle være "random generert", dette er jeg litt mer usikker på.. Fin teori. Nå har Rockstar laget Red Dead Redemption (1911) og L.A Noire (1947). Stiller meg tvilsom til at de vil lage et spill som er satt til "gamledager" igjen. Føler meg ganske sikker på at vi får et spill satt til moderne tid. At fokuset er på penger i logoen er jo ganske naturlig for dagens økonomiske situasjon. Men kan jo også tenkes at spillet er satt til 80-tallet, også hvor penger var et stort fokus. Men på 80-tallet var det Wall Street og New York som var plassen for pengehaiene. Jeg tror og håper at de ikke skal lage et nytt Liberty City. Men neste uke har vi svaret. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 what the hell is a "byrjinga" Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Byrjinga av = starten av. Eg ser ungdommen idag er for opptekne med å tasta på telefonen sin til å fylgje med i skuletimane. Lovar godt for framtidige generasjonar. 4 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vi føler oss gamle ikke sant Optimus Trasti? (Liten spøk er lov på en Fredagskveld ) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tror hele internett krasjer under pågangen på onsdag. Første kikk på et nytt GTA-spill kommer til å være en fantastisk dag for meg selv når jeg er gammel og grå. Hva håper jeg på: Et mer realistisk San Andreas. Altså, mer selskaper og butikker å bruke pengene på, men pengene trenger ikke å komme rennende inn. Og gi meg fly! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Om det er penger og business som er temaet skal en ikke se bort ifra at det legges vekt på investeringer som i f.eks eiendom. Hadde jo vært kult om man faktisk kunne bruke pengene på noe ut i spillet og ha en levende økonomi. Når man kommer halvveis i de andre GTA-spillene er jo penger ikke noe problem. Millioner av dollar uten noe å bruke dem på. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Om de skal sette økonomi inn i spillet, må de også ha en økonomi ut. Altså om vi bruker penger på å kjøpe en eiendom, må vi også betale avgifter osv på eiendommen, så det ikke bare blir mye inn på konto, men ingenting ut. Det jeg virkelig kunne tenkt meg er å kunne laget hovedpersonen litt som du vil. Altså bestemt det meste av utseende. Selvsagt begrense det innenfor hvilken sjanger spillet er lagt til. Endret 1. november 2011 av SniKaZ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det jeg virkelig kunne tenkt meg er å kunne laget hovedpersonen litt som du vil. Altså bestemt det meste av utseende. Selvsagt begrense det innenfor hvilken sjanger spillet er lagt til. Eller man kan gå å spille Saints Row 3... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Begge skal da spilles uansett ? men enig i at det ikke trengs noen karakterbygger i gta. har likt alle karakterene rockstar har kommet opp med til nå ! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvilken tidssone er det vi har å forholde oss til med denne traileren? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Blir GTA V kun tilgjengelig digitalt? Får da for all del ikke håpe det. Ikke bare synes jeg det er koseligere å ha spillet fysisk, men det tar også en evighet for enkelte å laste ned hele greien. http://ps3.ign.com/articles/121/1211265p1.html Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvilken tidssone er det vi har å forholde oss til med denne traileren? Det er nedtelling på http://www.rockstargames.com/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Rockastar har gjort seg flid med trailerne til sine tidligere storspill, så jeg har skyhøye forventninger til morgendagens trailer. En liten smakebit av hva som kan vente oss, eventuell hovedperson og ikke minst byen håper jeg vi får se Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Rockastar har gjort seg flid med trailerne til sine tidligere storspill, så jeg har skyhøye forventninger til morgendagens trailer. En liten smakebit av hva som kan vente oss, eventuell hovedperson og ikke minst byen håper jeg vi får se Håper jeg også, vill se litt av alt, og jeg tror vi får vite en del, iogmed at R* har sannsynligvis holdt dette hemmelig en stund. Håper som alle andre at dette blir litt realistisk, og at de gjærne setter in et par RPG elementer. Under et døgn til trailer, skal se den på direkten xD Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 JEG GLEDER MEEEEEG ÅHÅHÅ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Rockastar har gjort seg flid med trailerne til sine tidligere storspill, så jeg har skyhøye forventninger til morgendagens trailer. En liten smakebit av hva som kan vente oss, eventuell hovedperson og ikke minst byen håper jeg vi får se Er ganske sikker på at vi får se både by, miljø og hovedperson. Har hvertfall vært sånn med de forrige teaserne. Nesten uvirkelig at det er i morgen. Jeg trodde den personlige hypen ville falle med alderen, men er like gira nå som jeg var med Vice City. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Personlig kunne ikke timingen med traileren vært bedre. Fikk akkurat gjennomført TLAD og TBGT for noen helger tilbake, og har siden gått med et tomrom i magen. Da var det godt å se at redningen, iallefall en trailer, ikke er langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå