Patrick123 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Drittfolk! Kommer ikke til å gidde å betale for GTA V nå.... Da blir vel Rockstar å gråte seg i søvn i kveld, ja... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Drittfolk! Kommer ikke til å gidde å betale for GTA V nå.... Seriøst? Så fordi Rockstar vil pusse på spillet for å gjøre din spillopplevelse best mulig, så vil du ikke betale for det? Synes det er veldig fint at de tar seg tid. Det er altfor mange utviklere som slenger ut halvferdige spill. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har sluttet helt å bry meg om når spill blir utgitt. De kommer når de kommer. Om du får spille nå, eller om ett år, er likegyldig. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Når det gjelder spill, ja.. Men dette er Gud på ei skive! 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Pff. GTA suger! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Pff. GTA suger! Oh no, you didn't! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) På tide for PC-fansen å glemme spillet en stund til altså. Minst 8-10 måneder til de arrogante rockestjernene finner ut om de skal bekrefte om det kommer eller ei. Rockstar kommer på en god annenplass etter Apple over verdens mest arrogante selskaper IMO. Endret 31. januar 2013 av Dellers 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Det desidert verste med at det er utsatt er at vi må høre på all den klaginga angående pc-versjonen i enda flere måneder. 4 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Nja, har ikke de fått nytt håp nå? Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Damn! Blir ikke depperesiv.. blir bare motvillig når Elkjøp fakturaen kommer xP hva tror dere PS3 eller Xbox 360 versjonen? Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Det desidert verste med at det er utsatt er at vi må høre på all den klaginga angående pc-versjonen i enda flere måneder. Flytta tråden fra Generell Spilldiskusjon til Felles under konsolldelen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 På tide for PC-fansen å glemme spillet en stund til altså. Minst 8-10 måneder til de arrogante rockestjernene finner ut om de skal bekrefte om det kommer eller ei. Rockstar kommer på en god annenplass etter Apple over verdens mest arrogante selskaper IMO. Det var en arrogant måte å anklage Rockstar for arroganse. Slik jeg ser det blir ikke PC-release noe mer påvirket av utsettelsen enn det konsoll-release gjør. Mest fordi PC-release ikke eksisterer enda. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Ser ut som GTA V må kjøpes til PS3, da. Orker ikke vente til 2014 med å få spilt det. Jaja, jeg gleder meg uansett Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Er ikke det som er poenget, hvis det faktisk er tilfellet at de trodde spillet ville komme til mai, så er det helt greit at de utsetter det. Jeg tror bjellesau har rett, å at de aldri hadde tenkt/trod at spillet skulle vere ferdig til våren, men at det bare er en del av ALT for lang markedsførings kampanje.... HA! viss du hadde bestemt hadde du vilt gitt ut ett halv ferdig spill, eller forskyvd det slik at du kunne ha pussa på det? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Drittfolk! Kommer ikke til å gidde å betale for GTA V nå.... Ja, de har tydeligvis tjent så mye på GTA IV at de kan utsette V til 2015. Dersom vi boikotter så får vi oftere GTA Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Er det ikke bedre at de tar seg god tid og gjennomfører spillet istedenfor å ende med bughelvetet som er GTA IV ? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Det er selvfølgelig trist at det ble utsatt, men jeg regner med at Rockstar har en plan med dette. Utrolig å lese folk som skriver "Ah, nå er sommerferien min ødelagt - fuck you Rockstar!" Blir for dumt. Deilig at det kommer på høsten hvor det faktisk er mer fristende å sitte inne med et godt spill. 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Tipper de er opptatt med å lage DLCs som de slipper dagen etter GTA V til 300kr stykket. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Det desidert verste med at det er utsatt er at vi må høre på all den klaginga angående pc-versjonen i enda flere måneder. Precis. Er litt lei av gnålet om PC-utgaven nå, selv om det ikke akkurat har vært veldig mye annet å diskutere. Synes det er kjipt at det er utsatt, men med tanke på at alle Rockstar-spillene de siste har bitt utsatt etter å ha fått et lanseringsvindu, så er jeg ikke veldig overrasket, bare litt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 De sa jo at de skulle legge inn noe stort som skulle gjøre ventetiden ordentlig verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå