Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide for PC-fansen å glemme spillet en stund til altså. Minst 8-10 måneder til de arrogante rockestjernene finner ut om de skal bekrefte om det kommer eller ei. Rockstar kommer på en god annenplass etter Apple over verdens mest arrogante selskaper IMO.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På tide for PC-fansen å glemme spillet en stund til altså. Minst 8-10 måneder til de arrogante rockestjernene finner ut om de skal bekrefte om det kommer eller ei. Rockstar kommer på en god annenplass etter Apple over verdens mest arrogante selskaper IMO.

 

Det var en arrogant måte å anklage Rockstar for arroganse. Slik jeg ser det blir ikke PC-release noe mer påvirket av utsettelsen enn det konsoll-release gjør. Mest fordi PC-release ikke eksisterer enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke det som er poenget, hvis det faktisk er tilfellet at de trodde spillet ville komme til mai, så er det helt greit at de utsetter det.

Jeg tror bjellesau har rett, å at de aldri hadde tenkt/trod at spillet skulle vere ferdig til våren, men at det bare er en del av ALT for lang markedsførings kampanje....

 

 

HA! viss du hadde bestemt hadde du vilt gitt ut ett halv ferdig spill, eller forskyvd det slik at du kunne ha pussa på det?

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig trist at det ble utsatt, men jeg regner med at Rockstar har en plan med dette. Utrolig å lese folk som skriver "Ah, nå er sommerferien min ødelagt - fuck you Rockstar!" Blir for dumt. Deilig at det kommer på høsten hvor det faktisk er mer fristende å sitte inne med et godt spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det desidert verste med at det er utsatt er at vi må høre på all den klaginga angående pc-versjonen i enda flere måneder.

 

Precis. Er litt lei av gnålet om PC-utgaven nå, selv om det ikke akkurat har vært veldig mye annet å diskutere.

 

Synes det er kjipt at det er utsatt, men med tanke på at alle Rockstar-spillene de siste har bitt utsatt etter å ha fått et lanseringsvindu, så er jeg ikke veldig overrasket, bare litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...