KatrinaS Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Thanks for spoiling my summer, rockstar... Han duden over her blir vel deprimert da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Det kommer når det kommer, er min folisofi. Er nok av gode spill å fylle ventetiden med. Jeg vil heller vente 1 år på et spill som er polert, enn å få noe uferdig til sommeren. At de tar seg god tid med en PC-versjon er også bare bra. Med mindre det kun er for å selge mer konsollspill. Endret 31. januar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 God damnit, Rockstar! Ganske uproft å si våren 2013, og så blir det høsten istedet. Nå er det ikke krise, men kjenner jeg gleder meg litt mindre til spillet. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Thanks for spoiling my summer, rockstar... Han duden over her blir vel deprimert da Hehe, meg? Det passer meg egentlig perfekt. Jeg er sær og tar fem uker ferie i sep/okt. Litt skuff er det uansett, men nå kan vi i det minste roe litt ned. Endret 31. januar 2013 av toro3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 De har annonsert "spring 2013" overalt, og på alt mulig i hytt og pine. Når det begynner å nærme seg, blir det utsatt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Jævla drit. Faen i helvette Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 FAEN, våren ble nettopp ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 får håpe det er en lanseringstittel på neste generasjonskonsoler som de slipper under e3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Derfor GTA spillene er så spesielle. Rockstar legger virkelig sjela i det. I motsetning til Fifa og CoD. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Bedre å spille et ferdig spill i september enn å (høre på dere) klage hele sommeren over småfeil. 6 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Dette bør bli bra. Forventer de annonserer et par nye features som forsvarer ytterligere 4-6 måneders utvikling. Kanskje litt vel nære neste generasjons konsoller. Xbox 3 ryktes å komme i november. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Derfor GTA spillene er så spesielle. Rockstar legger virkelig sjela i det. I motsetning til Fifa og CoD. Utrolig viktig poeng. Om 10 år kommer vi til å spille GTA7, mens CoD er redusert til en nisjeserie bare skyteglade MC-gjenger spiller. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Fristende, men jeg kjøper det ikke. Har gjennomskuet den kyniske markedsføringsplanen til Rockstar og jeg nekter å falle for den: 1. Hinte litt om GTAV 2. Lansere noe helt annet på en helt annen plattform 3. Holde kjeft om GTAV 4. Leeenge 5. Bombe oss med bilder og info om GTAV 6. Stille igjen 7. Leeeeeeeeeeeeeenge 8. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 9. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 10. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 11. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 12. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 13. Utsette GTAV til høsten 2014 Ja ja, jeg bomma bare med et år...: 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Du hadde da ganske rett allikevel.. Var sikker på jeg skulle spille dette om max tre måneder. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 De fleste har vel ingenting imot at de polerer spillet og gjør det klart, men det er denne hersens utsettelsen hele tiden. Hvor mange ganger har de ikke satt en dato/tidsperspektiv, og så utsatt det 3-8 mnd? Selv om det kanskje er et salgstriks, så burde de skjønt at folk er møkk lei av at spillene deres skal bli utsatt hele tiden. All creds til Rockstar for det de klarer å produsere. GTA V blir nok helt fantastisk, men de skuffer på planleggingen. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Drittfolk! Kommer ikke til å gidde å betale for GTA V nå.... 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Drittfolk! Kommer ikke til å gidde å betale for GTA V nå.... HA! viss du hadde bestemt hadde du vilt gitt ut ett halv ferdig spill, eller forskyvd det slik at du kunne ha pussa på det? Lenke til kommentar
Qake Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Det er selvfølgelig veldig irriterende at de skal utsette spillet med flere måneder, men som det har blitt sagt tidligere vil jeg heller ha et ferdig spill, en et halvferdig spill med mange bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå