Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer når det kommer, er min folisofi. Er nok av gode spill å fylle ventetiden med. Jeg vil heller vente 1 år på et spill som er polert, enn å få noe uferdig til sommeren. At de tar seg god tid med en PC-versjon er også bare bra. Med mindre det kun er for å selge mer konsollspill.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Thanks for spoiling my summer, rockstar...

Han duden over her blir vel deprimert da :p

Hehe, meg? Det passer meg egentlig perfekt. Jeg er sær og tar fem uker ferie i sep/okt.

Litt skuff er det uansett, men nå kan vi i det minste roe litt ned.

Endret av toro3
Lenke til kommentar

Fristende, men jeg kjøper det ikke. Har gjennomskuet den kyniske markedsføringsplanen til Rockstar og jeg nekter å falle for den:

1. Hinte litt om GTAV

2. Lansere noe helt annet på en helt annen plattform

3. Holde kjeft om GTAV

4. Leeenge

5. Bombe oss med bilder og info om GTAV

6. Stille igjen

7. Leeeeeeeeeeeeeenge

8. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

9. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

10. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

11. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

12. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

13. Utsette GTAV til høsten 2014

Ja ja, jeg bomma bare med et år...:

OOqXz.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste har vel ingenting imot at de polerer spillet og gjør det klart, men det er denne hersens utsettelsen hele tiden. Hvor mange ganger har de ikke satt en dato/tidsperspektiv, og så utsatt det 3-8 mnd?

Selv om det kanskje er et salgstriks, så burde de skjønt at folk er møkk lei av at spillene deres skal bli utsatt hele tiden. All creds til Rockstar for det de klarer å produsere. GTA V blir nok helt fantastisk, men de skuffer på planleggingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...