Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fristende, men jeg kjøper det ikke. Har gjennomskuet den kyniske markedsføringsplanen til Rockstar og jeg nekter å falle for den:

 

1. Hinte litt om GTAV

2. Lansere noe helt annet på en helt annen plattform

3. Holde kjeft om GTAV

4. Leeenge

5. Bombe oss med bilder og info om GTAV

6. Stille igjen

7. Leeeeeeeeeeeeeenge

8. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

9. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

10. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

11. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

12. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

13. Utsette GTAV til høsten 2014

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor må dere krangle fram og tilbake om at GTA (ikke) kommer på PC?! Herregud, det er så forbanna mye om det nå at det burde nesten splittes ut i en egen tråd. Dere sier det jo selv, INGEN VET NOE!

 

La oss være enige; GTA kommer kanskje eller kanskje ikke på PC og Bergen er et høl. Sånn, ferdig med det, hold kjeft og god natt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fristende, men jeg kjøper det ikke. Har gjennomskuet den kyniske markedsføringsplanen til Rockstar og jeg nekter å falle for den:

 

1. Hinte litt om GTAV

2. Lansere noe helt annet på en helt annen plattform

3. Holde kjeft om GTAV

4. Leeenge

5. Bombe oss med bilder og info om GTAV

6. Stille igjen

7. Leeeeeeeeeeeeeenge

8. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

9. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

10. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

11. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

12. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info

13. Utsette GTAV til høsten 2014

 

Får du rett så blir jeg depresiv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...