SniKaZ Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Du har helt rett i det. Men jeg ser fortsatt ikke hvorfor det er "helvete" der. Kan bekrefte at det ikke er varmt vær her. Mulig mye regn i kombinasjon med bergensere generelt blir sett på som helvette. Ikke vet jeg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Kan bekrefte at det ikke er varmt vær her. Mulig mye regn i kombinasjon med bergensere generelt blir sett på som helvette. Ikke vet jeg Du er nok inne på noe der Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Håper det kommer noe info snart ellers må jeg lære meg patois for å få tida til å gå: http://www.youtube.com/watch?v=X3F63oDEf1M Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Tipper det kommer ny trailer i februar med endelig releasedato. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) De har sagt at det skal komme official covert art plus new info ila. januar, det må jo bety snart! Endret 29. januar 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 http://www.rockstargames.com/newswire/article/48571/vice-city-now-available-on-psn.html Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Håper de fikser auto save. I gta iv var det forferdelig å måtte gå inn i huset for å lagre. Endte med at jeg aldri lagra igjen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Fristende, men jeg kjøper det ikke. Har gjennomskuet den kyniske markedsføringsplanen til Rockstar og jeg nekter å falle for den: 1. Hinte litt om GTAV 2. Lansere noe helt annet på en helt annen plattform 3. Holde kjeft om GTAV 4. Leeenge 5. Bombe oss med bilder og info om GTAV 6. Stille igjen 7. Leeeeeeeeeeeeeenge 8. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 9. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 10. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 11. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 12. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 13. Utsette GTAV til høsten 2014 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hvorfor må dere krangle fram og tilbake om at GTA (ikke) kommer på PC?! Herregud, det er så forbanna mye om det nå at det burde nesten splittes ut i en egen tråd. Dere sier det jo selv, INGEN VET NOE! La oss være enige; GTA kommer kanskje eller kanskje ikke på PC og Bergen er et høl. Sånn, ferdig med det, hold kjeft og god natt. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Moderatormelding Nok off topic.Ved tilbake til GTA V 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Håper de fikser auto save. I gta iv var det forferdelig å måtte gå inn i huset for å lagre. Endte med at jeg aldri lagra igjen Var vel autosave i GTA IV. Hvertfall etter endt oppdrag og etter andre ting man fullførte. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Fristende, men jeg kjøper det ikke. Har gjennomskuet den kyniske markedsføringsplanen til Rockstar og jeg nekter å falle for den: 1. Hinte litt om GTAV 2. Lansere noe helt annet på en helt annen plattform 3. Holde kjeft om GTAV 4. Leeenge 5. Bombe oss med bilder og info om GTAV 6. Stille igjen 7. Leeeeeeeeeeeeeenge 8. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 9. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 10. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 11. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 12. Gi ut gammel tittel på nytt for litt ekstra profitt mens fansen hungrer etter mer GTAV info 13. Utsette GTAV til høsten 2014 Får du rett så blir jeg depresiv! 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Var vel autosave i GTA IV. Hvertfall etter endt oppdrag og etter andre ting man fullførte. Ja, det var det. Men aldri ellers. I free roam osv, lagra den aldri. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Får du rett så blir jeg depresiv! Mangler vel bare #13, og kanskje #12 for at det er spot on. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Gta Vice City og San Andreas kan nå kjøpes på PSN yay kanskje det kan få opp humøret Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Neida, bare kom til å tenke på hvor fett det skal bli. Jeg lasta forsåvidt ned SA, men taklet rett og slett ikke grafikken, lydene, kontrollen osv. En nedtur. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Grand Theft Auto V Is Coming 9.17.2013 http://www.rockstargames.com/newswire/article/48591/grand-theft-auto-v-is-coming-9172013.html Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Jaja...... Da er det bare å vente en sommer til da!!!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2013 Hva er vitsen med å annonsere en eksakt dato når man ikke er helt sikker på at det går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå