Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Og du er dum nok til å tro på det? Amazon vet ikke en DRITT om spillet kommer på PC eller ikke, så hva de legger ut på siden sin spiller overhodet ingen rolle.

 

Vi vet ikke om det kommer på PC før Rockstar selv bekrefter det, og kun Rockstar. Alle andre er bare idioter som gjetter.

såklart kommer det på pc!!!! vi VET dette! alle andre har komt på pc og så enkelt er det!!! men NÅR vet vi ikke. kan vær ¨på lanseringsdatoen(tviler) eller noen måneder senere mest sansynlig vis til julesaget! kan nesten vedde min midterste balle på det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting er bekreftet før det er bekreftet. True story. Vi VET ingenting mer enn at tidligere GTA'er har kommet på pc - det er ingen garanti for noe som helst..

 

Flere spill som Rockstar har hatt vantene sine på som ikke kom på pc. Easy as that.

 

Jo vi VET! vis det aldrig kommer på pc skal jeg slette kontoen min på gamer og flytte til helvette(bergen).

Lenke til kommentar

Dude dette er rart. forhåndbestilte fra elkjøp nå. SJEKK DATOEN!!!:

 

Grand Theft Auto V (X360): X360GTAV

 

Sendes:

31.03.2013

Der er prognosene deres, og antageligvis til å lure slike som deg. Ingen dato er offisiell inntil R* selv har kommet ut med noe. Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Der er prognosene deres, og antageligvis til å lure slike som deg. Ingen dato er offisiell inntil R* selv har kommet ut med noe.

 

Sant nok. Slike som meg? Morsom ;)

Bestiller "store" spill i utgangspunktet fra Elkjøp. Fordi jeg vet de tar inn nok i sortimentet sitt, alltid. Fremfor Expert (som ikke solgte GTA 4) og Gamestop som hadde problemer i leveringen. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...