Aizen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Og du er dum nok til å tro på det? Amazon vet ikke en DRITT om spillet kommer på PC eller ikke, så hva de legger ut på siden sin spiller overhodet ingen rolle. Vi vet ikke om det kommer på PC før Rockstar selv bekrefter det, og kun Rockstar. Alle andre er bare idioter som gjetter. såklart kommer det på pc!!!! vi VET dette! alle andre har komt på pc og så enkelt er det!!! men NÅR vet vi ikke. kan vær ¨på lanseringsdatoen(tviler) eller noen måneder senere mest sansynlig vis til julesaget! kan nesten vedde min midterste balle på det! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ingenting er bekreftet før det er bekreftet. True story. Vi VET ingenting mer enn at tidligere GTA'er har kommet på pc - det er ingen garanti for noe som helst.. Flere spill som Rockstar har hatt vantene sine på som ikke kom på pc. Easy as that. 2 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ingenting er bekreftet før det er bekreftet. True story. Vi VET ingenting mer enn at tidligere GTA'er har kommet på pc - det er ingen garanti for noe som helst.. Flere spill som Rockstar har hatt vantene sine på som ikke kom på pc. Easy as that. Jo vi VET! vis det aldrig kommer på pc skal jeg slette kontoen min på gamer og flytte til helvette(bergen). Lenke til kommentar
Qake Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Er ganske sikker på at det kommer på pc, men NÅR det kommer på pc er det store spørsmålet. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er så mange som kommer til å handle om det kommer til PC så det er vel nesten garrantert at det kommer. Som Quake skriver rett over her er vel spørsmålet når. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg hørte at artisten 'The Game' skulle være med. Det synes jeg er kult Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg hørte at artisten 'The Game' skulle være med. Det synes jeg er kult Eg skulle gjerne sett eit GTA utan så mykje gangstas in the hood, men det er vel ikkje til å koma utanom. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jo vi VET! vis det aldrig kommer på pc skal jeg slette kontoen min på gamer og flytte til helvette(bergen). Screenshot tatt, og lagret på flere steder ! Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Dude dette er rart. forhåndbestilte fra elkjøp nå. SJEKK DATOEN!!!: Grand Theft Auto V (X360): X360GTAV Sendes: 31.03.2013 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Dude dette er rart. forhåndbestilte fra elkjøp nå. SJEKK DATOEN!!!: Grand Theft Auto V (X360): X360GTAV Sendes: 31.03.2013 Nei 1 Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jo vi VET! vis det aldrig kommer på pc skal jeg slette kontoen min på gamer og flytte til helvette(bergen). Og hvordan har det seg sånn at Bergen er helvette som du skriver det? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Dude dette er rart. forhåndbestilte fra elkjøp nå. SJEKK DATOEN!!!: Grand Theft Auto V (X360): X360GTAV Sendes: 31.03.2013 Der er prognosene deres, og antageligvis til å lure slike som deg. Ingen dato er offisiell inntil R* selv har kommet ut med noe. Endret 28. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Rockstar er ikke som alle andre bedrifter, og her vet man ingenting før de sier det selv. Klart, det er veldig sannsynlig at spillet kommer på PC, og man kan nesten si det er sikkert. Men det er ikke nok, det er fortsatt en sjanse for at det ikke gjør det. Samme med utgivelsesdatoen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det var mange som VISSTE at Read Dead Redemption skulle komme ut på pc også.. Ikke dermed sagt at GTV ikke kommer til å gjøre det men poenget står. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Og hvordan har det seg sånn at Bergen er helvette som du skriver det? Fordi det bor bergensere der? 3 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Dude dette er rart. forhåndbestilte fra elkjøp nå. SJEKK DATOEN!!!: Grand Theft Auto V (X360): X360GTAV Sendes: 31.03.2013 Ingen vet nøyaktig når spillet kommer. Hvertfall ikke lille norske Elkjøp. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Der er prognosene deres, og antageligvis til å lure slike som deg. Ingen dato er offisiell inntil R* selv har kommet ut med noe. Sant nok. Slike som meg? Morsom Bestiller "store" spill i utgangspunktet fra Elkjøp. Fordi jeg vet de tar inn nok i sortimentet sitt, alltid. Fremfor Expert (som ikke solgte GTA 4) og Gamestop som hadde problemer i leveringen. Hehe. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Fordi det bor bergensere der? Ikke mye til svar det hehe 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ikke mye til svar det hehe Det er jo sant. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er jo sant. Du har helt rett i det. Men jeg ser fortsatt ikke hvorfor det er "helvete" der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå