Armageddon Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Tror vi kan få en ny teaser/trailer og. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Tror vi kan få en ny teaser/trailer og. Ikke før nærmere release tror nå jeg. Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Sett trailerne og teaserne nå, har sovet på det her, trodde det var myye lengre til spillet kommer. Herregud så patetisk mye jeg gleder meg. Med fare for å komme med et gjentakende/dumt/google-it spm., har det kommet noe info om hvor stort spillet blir i forhold til tidligere? Kan man dra hvor faen man vil osv? Ørken/fjell/hav etc? Fikk frysninger av bilen ut av flyet i trailern ass, haha, god damn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Var vel prat om at det var større enn RDR, GTA IV og San Andreas til sammen. Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Fikk nesten frysninger nå. Hellige helvete dette blir dope 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Ikke før nærmere release tror nå jeg. Som er nå til våren eller? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Som er nå til våren eller? Rundt i mai. Som er en stund til. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Begynner å bli hakk i plata nå. En uke er det release date og den andre PC-release. Skulle kanskje hatt en oppdatert førstepost. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Begynner å bli hakk i plata nå. En uke er det release date og den andre PC-release. Skulle kanskje hatt en oppdatert førstepost. Er det for pc og? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Han mener at førstepost burde oppdateres med informasjon om release dato og hvorvidt det kommer en pc-versjon, slik at tråden slipper å drukne i gammelt vann. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Sånn sett ja. Men er det i det hele tatt annonsert en pc-versjon? Skal kjøpe spill-pc så hadde vært greit om det gjorde det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Nei, det er ikke annonsert. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Det er kjipt. Får vel spille på den gamle, sultne, høylydtete ps-Oldingen min da. P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Etter å ha spelt GTA 3, Vice City, San Andreas, IV og Red Dead Redemption på konsoll så har det gått seg til. I det heile så er det å sitje med ein kontroller i sofaen kjekkare enn framføre ein PC. Kanskje spesielt på denne type spel der det kan gå litt tid mellom kvar gong det skjer noko spesielt. Ikkje er det noko ulempe med den geniale Xbox-kontrolleren heller. Sikting og den slags blir aldri like bra, men desse spela har uansett aldri hatt det som noko stort poeng. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Kan ha kontroll på pc og sette seg i sofaen der og. 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Etter å ha spelt GTA 3, Vice City, San Andreas, IV og Red Dead Redemption på konsoll så har det gått seg til. I det heile så er det å sitje med ein kontroller i sofaen kjekkare enn framføre ein PC. Kanskje spesielt på denne type spel der det kan gå litt tid mellom kvar gong det skjer noko spesielt. Ikkje er det noko ulempe med den geniale Xbox-kontrolleren heller. Sikting og den slags blir aldri like bra, men desse spela har uansett aldri hatt det som noko stort poeng. GTA er et spill som passer bedre med kontroll, men hvem sa at man ikke kan bruke en 360 kontroll på en PC? GTA IV støtter 360 kontroller rett ut fra boksen, blir som å spille på xbox med bedre grafikk. Men å spille GTA V på konsoll skal gå helt fint, RDR og LA Noire har jeg på PS3 og jeg graffikken har egentlig aldri vært et problem. Endret 16. januar 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2013 Det er bare en ting jeg ikke fikser med at spill kommer til pc om dagen og det er at en diskusjonstråd om spillet handler mer om skjermkort, drivere, patcher, bluescreen, dårlig ping, lagg og annet teknisk fis og mindre om selve spillet. Bare å titte på f.eks Far Cry 3-tråden her for å nevne et eksempel.. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 Det er da bare å rapportere de innleggene og/eller oppfordre folk til å ta teknisk diskusjon i egen tråd. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 De fleste større spill har/burde vel ha enten en egen teknisk tråd evnt en egen tråd i PC-Spill forumet i tillegg til i Generell spill diskusjon. Spesielt GTA spill som det pleier å være endel issues med PC versjonen for å si det pent, må jo kunne få luftet det ett eller annet sted så man ikke sprekker av frustrasjon... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2013 For Battlefield 3 er det en egen teknisk tråd, men det havner ekstremt mange tekniske spørsmål i den "vanlige" tråden. Skjønner godt frustrasjonen til bjellesau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå