Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett trailerne og teaserne nå, har sovet på det her, trodde det var myye lengre til spillet kommer. Herregud så patetisk mye jeg gleder meg.

 

Med fare for å komme med et gjentakende/dumt/google-it spm., har det kommet noe info om hvor stort spillet blir i forhold til tidligere? Kan man dra hvor faen man vil osv? Ørken/fjell/hav etc? Fikk frysninger av bilen ut av flyet i trailern ass, haha, god damn.

Lenke til kommentar

Etter å ha spelt GTA 3, Vice City, San Andreas, IV og Red Dead Redemption på konsoll så har det gått seg til. I det heile så er det å sitje med ein kontroller i sofaen kjekkare enn framføre ein PC. Kanskje spesielt på denne type spel der det kan gå litt tid mellom kvar gong det skjer noko spesielt. Ikkje er det noko ulempe med den geniale Xbox-kontrolleren heller.

 

Sikting og den slags blir aldri like bra, men desse spela har uansett aldri hatt det som noko stort poeng.

Lenke til kommentar

Etter å ha spelt GTA 3, Vice City, San Andreas, IV og Red Dead Redemption på konsoll så har det gått seg til. I det heile så er det å sitje med ein kontroller i sofaen kjekkare enn framføre ein PC. Kanskje spesielt på denne type spel der det kan gå litt tid mellom kvar gong det skjer noko spesielt. Ikkje er det noko ulempe med den geniale Xbox-kontrolleren heller.

 

Sikting og den slags blir aldri like bra, men desse spela har uansett aldri hatt det som noko stort poeng.

 

GTA er et spill som passer bedre med kontroll, men hvem sa at man ikke kan bruke en 360 kontroll på en PC? GTA IV støtter 360 kontroller rett ut fra boksen, blir som å spille på xbox med bedre grafikk.

 

Men å spille GTA V på konsoll skal gå helt fint, RDR og LA Noire har jeg på PS3 og jeg graffikken har egentlig aldri vært et problem.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

De fleste større spill har/burde vel ha enten en egen teknisk tråd evnt en egen tråd i PC-Spill forumet i tillegg til i Generell spill diskusjon.

 

Spesielt GTA spill som det pleier å være endel issues med PC versjonen for å si det pent, må jo kunne få luftet det ett eller annet sted så man ikke sprekker av frustrasjon... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...