eRextion Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Like dårlig svar. Det du burde finne er en kilde som kan bekrefte at de problemene de møtte i RDR ikke finnes i GTA V. Dette er den eneste uttalelsen R* har kommet med angående en PC-release av Red Dead Redemption. Hva det beror på kan være så mangt. En ting du burde vite er at Red Dead Redemption ble utviklet av Rockstar San Diego, mens GTA V blir som vanlig utviklet av Skottland baserte Rockstar North. Midnight Club Los Angeles er også utviklet av Rockstar San Diego, men har aldri vært sluppet på PC. Det er jo tydelig at hvilket studio som utvikler har noe å si for om det blir en PC-release også. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Reveal av coveret senere denne måneden, og mange flere skjermbilder vil også komme. http://www.rockstargames.com/newswire/article/47701/original-gtav-artwork-the-trunk-and-more-added-to-rockstar-downl.html 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Gleder meg mer og mer. Det jeg er mest spent på nå, er fysikkmotoren og mapet. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Håper indelig at de beholder den samme de brukte i IV, du får mer følelsen av at folka du kjører på har litt mere vekt en viss de bare detter rett i bakken. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Det er nok stor sannsynlighet for at de har gjenbrukt og evt oppgradert det vi kjenner fra IV, altså Euphoria og RAGE. Kan ikke tro at de vil bruke ressurser på å utvikle en ny motor bare for å bruke den denne ene gangen før overgang en til ny generasjon konsoller.. Endret 6. januar 2013 av Bjellesau Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 eneste jeg vet om fysikkmotoren er at de vill ha en ny kjøre motor for den var veldig dårlig i IV. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 eneste jeg vet om fysikkmotoren er at de vill ha en ny kjøre motor for den var veldig dårlig i IV. De har allerede nevnt litt om kjøre fysikken, de sa at bilene osv. kommer til og sitte bedre på veien og skal ikke skli så mye Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg likte virkelig fysikken på bilene i GTA IV. Var ett enormt langt steg frem! 4 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Helt enig. De var litt for vinglete, men utenom det elsket jeg den. Jeg har lekt meg mye med den, forskjellige kollisjoner og lignende. Jeg elsket også Euphoria-motoren eller hva den het, den som styrte hvordan personer falt, snublet, gikk og oppførte seg. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Noen som husker hvor lang tid etter at coveret ble avslørt, det har tatt tideligere, til spillet kom?(forferdelig setning ) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Coveret ble avslørt i slutten av november, spillet kom ut i slutten av april hvis jeg har googla gta iv riktig.. Endret 6. januar 2013 av Bjellesau Lenke til kommentar
royegil90 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) http://m.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=3834 Muligens info om radiokanal i v? Endret 7. januar 2013 av royegil90 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 http://m.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=3834 Muligens info om radiokanal i v? Synes ikke den låta var noe særlig bra jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Filmen Drive hadde jo litt GTA-følelse over seg. Soundtracket var rimelig bra, og denne låta var den beste. Men dette er jo bare en dråpe i havet som er musikken i GTA 5. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg håper i hvertfall det blir en med ordentlig country-musikk. Var skikkelig kult i SAN Andreas Lenke til kommentar
Spider Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 En remix av en Kavinsky-låt ble også brukt i GTA IV. 1986 EPen hans er gull, så jeg hadde ikke hatt noe imot noe lignende i GTA V. Nightcall er forøvrig dritfet! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Om det blir noe lik stemning som det er i Drive, med Kavinsky-låter så er radioen gull verdt allerede. En ting jeg elsker med Rockstar, er at de er så trege med å gi ut informasjon om spillene første gang. Det er ikke lenge siden første screenshots, og første magasin-artikkelen kom, og nå er snart spillet her allerede! De korter ned ventetiden ganske drastisk, kontra spill som du vet nesten alt om 2 år i forveien. Ikke lenge igjen nå 2 Lenke til kommentar
royegil90 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Filmen Drive hadde jo litt GTA-følelse over seg. Soundtracket var rimelig bra, og denne låta var den beste. Men dette er jo bare en dråpe i havet som er musikken i GTA 5. Selc om det bare er en dråpe i havet så kan drt være en liten rød tråd te hvordan resten av den kanalen kan bli Lenke til kommentar
norgi Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det høres bra ut. Like ideen om Nightdrive FM og Kavinski like jeg også ^^ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Gleder meg til å loke rundt mens jeg hører på radio. It's been a while.. Gleder meg også til mer info i slutten av måneden - vi får jo mer bilder og cover-art da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå