Villanden Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Vil tro det massive antallet talentfulle programmerere som jobber med det klarer å fjerne de største bugsa. Jeg er ihvertfall ikke bekymret. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Ser rått ut. Håper at spillet kommer tidlig i mars. Da er det jo vår over there, eller?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 De har vel taklet bugs greit tidligere. Bortsett i fra den med husken og lignende, men det er bare moro. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 De har vel taklet bugs greit tidligere. Bortsett i fra den med husken og lignende, men det er bare moro. Slike ting er bare morsomme å finne. Men nå må jeg feire jul Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 De har vel taklet bugs greit tidligere. Bortsett i fra den med husken og lignende, men det er bare moro. When a bug is fun, call it a feature. 9 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Ja, er jo en mulighet: http://n4g.com/news/1148173/gta-5-march-release-confirmed Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hadde vært fint nok, det, men jeg tviler. Blir mer og mer skeptisk til en vår-utgivelse for hver dag som går i 2013. Håper jeg tar feil.. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hvis vi ser tilbake på historien så kan vi kanskje forvente en konkret dato nå i Januar. Etter at GTA IV ble utsatt høsten 2007 ble en ny utgivelsedato annonsert 24 Januar, 2008 og datoen spillet kom var 29 April, 2008. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Det er vel siste halmstrået jeg klamrer meg til. Det kan umulig bli sånn at R* i en blogg i februar plutselig bare: "Å jo, GTAV kommer ut om et par uker, btw, lol forgot #yolo etc" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Er vel grenser for hvor lenge de kan utsette uttalelse for slippdato. Vi får nok en uttalelse i januar om at spillet blir sluppet i april eller mai, eller i verste fall at det er utsatt til høsten. Men siden de var såpass sent ute med å si Spring 2013 så tror jeg de er i rute. Endret 2. januar 2013 av Armageddon Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hva slags annet dyreliv tror dere vi møter? Vi har sett haier, slanger, hunder. Er det noe mer som er sett? Hvilke andre dyr vil dere ha med i spillet? Noe lignende som i far cry 3? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Kommer det til PC? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Kommer det til PC? Ja, men ikke med en gang. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Det må være med katter. Også masse måker man kan plaffe ned med en hagle eller jaktrifle med scope. Og duer man kan kjøre over med søppelbil. Og rotter i bakgater som man kan mate. Ja, men ikke med en gang. Kilde? Og ikke si at det er en selvfølge.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Here we go again. Ingen vet om det kommer til PC, men ettersom alle tidligere GTA-spill har kommet til PC, så er det trygt å anta at dette gjør det samme. La oss ikke drukne tråden med en diskusjon vi allerede har vært gjennom altfor mange ganger. Nobody knows. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Det må være med katter. Også masse måker man kan plaffe ned med en hagle eller jaktrifle med scope. Og duer man kan kjøre over med søppelbil. Og rotter i bakgater som man kan mate. Kilde? Og ikke si at det er en selvfølge.. Det er en selvfølge. GTA: PC GTA London: PC GTA 2: PC GTA 3: PC GTA Vice City: PC GTA Advance: Gameboy SP exclusive GTA Liberty City Stories: Playstation exclusive GTA Vice city story: Playstation exclusive GTA San andreas: PC GTA IV: PC GTA IV The lost and damned: PC GTA IV The Ballad of Gay Tony: PC Bare jeg som ser ett mønster her? Og viss du kommer med "Red dead redemption kom alldri til PC!!1!" kortet så er svaret mitt her: http://www.joystiq.com/2011/10/06/rockstar-red-dead-redemption-on-pc-isnt-happening-not-viable/ Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Og viss du kommer med "Red dead redemption kom alldri til PC!!1!" kortet så er svaret mitt her: http://www.joystiq.c...ing-not-viable/ Det der var jo et ekstremt dårlig svar. Artikkelen gir jo ingen svar på hvorfor de valgte å ikke gi ut RDR til PC. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Det der var jo et ekstremt dårlig svar. Artikkelen gir jo ingen svar på hvorfor de valgte å ikke gi ut RDR til PC. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4080/red-dead-redemption-aldri-til-pc Bedre? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Ingen kilde = ingen garanti for at det kommer ut på pc. Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde gått glipp av en bekreftelse fra offisielt hold.. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4080/red-dead-redemption-aldri-til-pc Bedre? Like dårlig svar. Det du burde finne er en kilde som kan bekrefte at de problemene de møtte i RDR ikke finnes i GTA V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå