Realzi Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 http://gtaivsa.com/ Nice håper de klarer det. http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=3702 Jeg er så glad Gamer ikke slapp ut denne nyheten kan bare se Konsoll vs Pc krigen fortsette i sider. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Håper virkelig det blir kulehull når man skyter noen. Husker jeg likte den detaljen når jeg spilte Far Cry back in the day. Er jo også i RDR til en hvis grad, men synes det var bedre i FC. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Håper virkelig det blir kulehull når man skyter noen. Husker jeg likte den detaljen når jeg spilte Far Cry back in the day. Er jo også i RDR til en hvis grad, men synes det var bedre i FC. De har implementert det veldig bra i Max Payne 3, så man skal ikke se bort ifra det. Kan hende det blir bortprioritert, med tanke på hvor mye annet de må ha med. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Mulig det allerede har blitt nevnt, men denne underskriftskampanjen kan hjelpe oss: https://www.change.org/petitions/rockstar-release-gta-v-on-pc#share Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Hvorfor gidde? Rockstar jobber (nesten) garantert med PC-utgaven uansett. De vil bare ikke annonsere det før etter release på konsoll (som vanlig). Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Hvorfor gidde? Rockstar jobber garantert med PC-utgaven uansett. De vil bare ikke annonsere det før etter release på konsoll (som vanlig). Fixed Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Det vet du ikke enda Snakka om San Andreas... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Snakka om San Andreas... Du snakket om Los Santos. Du spesifiserte ikke hvilket spill det var. Dette er jo tross alt Gta V-tråden, så da er det jo logisk at du snakket om V 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Jeg siterte et innlegg som var mest sannsynligvis rettet mot diskusjonen ang San Andreas og cheats. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Jeg siterte et innlegg som var mest sannsynligvis rettet mot diskusjonen ang San Andreas og cheats. Jeg hadde ikke lest innleggene over Beklager misforståelsen... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Np bro, vi deler fortsatt gleden om GTA 5 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) En liten julepresang fra Rockstar, i form av 5 nye screenshots. kotaku.com/5970956/merry-christmas-here-are-five-new-screens-of-grand-theft-auto-v/gallery/1 Endret 24. desember 2012 av Villanden 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Wow! Fin liten presang på mårrakvisten (ja, jeg sover lenge). Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Småkult! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Dette lover jo bra. Hvaler, ubåter, hund i bil, og jagerflyformasjoner nærbilder. Gleder meg skikkelig nå. 1 Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Spørs om alt dette er så bra. Vil jo bli vanvittig bugs i spillet og dårlig optimalisert når det blir for mye i et spill.Ikke at jeg ikke ønsker masse rart i et spill men man kan jo se av erfaring hvor dårlig optimalisert spill har blitt når de prøver å putte inn masse rart i et sandkasse spill. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Saints Row kan du jo gjøre masse i, og det er ikke så mange bugs der synes jeg. Skal sies at Rockstar også er ekstremt dyktige, og med den erfaringen de har med 360 nå, så tror jeg de klarer å luke ut det verste. Bugs vil det alltid være, men jeg har tro på at det ikke blir så mange, og så lenge de ikke går utover spillbarheten negativt er det greit. Komiske situasjoner grunnet bugs kan være morsomt en gang i blant. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Dette lover jo bra. Hvaler, ubåter, hund i bil, og jagerflyformasjoner nærbilder. Gleder meg skikkelig nå. Er vel en hai og ikke hval 3 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Lurer på om det blir mulig å fly luftskipet som skimtes i bagrunnen av flyformasjonsbildet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå