Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan nesten ikke se for meg dette. Kjøre rundt i en truck/traktor eller hva enn det måtte være og cruise rundt på "landet" og ikke tenke på noe annet. For så og kjøre opp i fjellet. Og å kjøre rundt i Beverly Hills med 9F (R8). Gleder meg sykt, men kicket har heldigvis gitt seg etter all infoen og traileren, så nå kan jeg vente til neste runde :p

Lenke til kommentar

Til dere som sier at dere ikke klarer å slå GTA San Andreas uten cheats:

 

DERE ØDELEGGER SPILLINDUSTRIEN. La spill være vanskelig så vi faktisk får en liten mestringsfølelse...

Hilsen en som var 12 år da GTA kom ut, og klarte spillet uten cheats.

For noe tull. GTA følger fortsatt den "gamle" filosofien med relativt høy vanskelighetsgrad, men med gode muligheter for bruk av koder. Det gir spilleren valg. Problemet er spill som COD og lignende, som setter ned den gjennomsnittlige vanskelighetsgraden, og har lite eller ingen bossfights. Det er her du burde ha problemer. Så vil jeg gjerne legge til, har du noen eksempler på spill som i dag er altfor lette, hvor man ikke kan skru opp vanskelighetsgraden?

 

Edit: Jeg og har runnet alle GTA-spillene fra og med GTA 3 uten koder, men jeg har brukt lengre tid og dødd langt flere ganger enn i for eksempel COD.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...