Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 K-Rose ja! ;P K-rose it is! Hører sjelden på country IRL, men i San Andreas var det liksom det som passet best når man kjørte rundt på landeveien. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 den første sangen som spilles på K-DST på den videoen jeg sendte, det var den musikken jeg hørte på mens jeg fløy harrier og kødda rundt på gta san andreas på PS2 for et par år siden <3 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 K-rose it is! Hører sjelden på country IRL, men i San Andreas var det liksom det som passet best når man kjørte rundt på landeveien. Haha, utrolig, men sant. Kan ikke fordra country, men i GTA SA.. Det måtte til Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Haha, utrolig, men sant. Kan ikke fordra country, men i GTA SA.. Det måtte til Liker igrunn heller ikke det, men hva annet passet når man fløy rundt på en traktor Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Håper på en variant av Radio X. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kan nesten ikke se for meg dette. Kjøre rundt i en truck/traktor eller hva enn det måtte være og cruise rundt på "landet" og ikke tenke på noe annet. For så og kjøre opp i fjellet. Og å kjøre rundt i Beverly Hills med 9F (R8). Gleder meg sykt, men kicket har heldigvis gitt seg etter all infoen og traileren, så nå kan jeg vente til neste runde Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Radioen er noe av det beste med hele GTA GTA IV hadde bra musikk, heldigvis Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Til dere som sier at dere ikke klarer å slå GTA San Andreas uten cheats: DERE ØDELEGGER SPILLINDUSTRIEN. La spill være vanskelig så vi faktisk får en liten mestringsfølelse... Hilsen en som var 12 år da GTA kom ut, og klarte spillet uten cheats. 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 La de heller spille med cheats, så vi som ønsker litt utfordring kan spille uten og dermed bli møtt av et vanskelig spill. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Moro å løpe rundt å leke med cheats i freeplay, men på oppdrag burde det unngås. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Moro å løpe rundt å leke med cheats i freeplay, men på oppdrag burde det unngås. Jeg bruker ikke cheats før ETTER historien, og da skal jeg vurdere det Kommer nok til å bruke det etter story er jeg sikker på Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Husker jeg brukte cheats mellom oppdrag på IV pga at det var så stress og få fullt liv og ammo. For noen er kanskje ille, men man finner sin egen balanse. Er jo de som dundrer igjennom historien med alt mulig rart og. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 var vell 12 jeg også. klarte det helt fint. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Til dere som sier at dere ikke klarer å slå GTA San Andreas uten cheats: DERE ØDELEGGER SPILLINDUSTRIEN. La spill være vanskelig så vi faktisk får en liten mestringsfølelse... Hilsen en som var 12 år da GTA kom ut, og klarte spillet uten cheats. For noe tull. GTA følger fortsatt den "gamle" filosofien med relativt høy vanskelighetsgrad, men med gode muligheter for bruk av koder. Det gir spilleren valg. Problemet er spill som COD og lignende, som setter ned den gjennomsnittlige vanskelighetsgraden, og har lite eller ingen bossfights. Det er her du burde ha problemer. Så vil jeg gjerne legge til, har du noen eksempler på spill som i dag er altfor lette, hvor man ikke kan skru opp vanskelighetsgraden? Edit: Jeg og har runnet alle GTA-spillene fra og med GTA 3 uten koder, men jeg har brukt lengre tid og dødd langt flere ganger enn i for eksempel COD. Endret 27. november 2012 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvordan skal man få en Sanches på toppen av en skyskraper uten å bruke cheats? 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Bruke heisen? Det går uten problemer med den høyeste bygningen i Los Santos. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Bruke heisen? Det går uten problemer med den høyeste bygningen i Los Santos. Man kan ikke ta heisen med kjøretøy Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Man kan ikke ta heisen med kjøretøy Det vet du ikke enda Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 GTA SA Remake would be great Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 GTA SA Remake would be great http://gtaivsa.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå