Vrengtpolvott Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Problemet med San Andreas er jo at det nesten er umuligt og fullføre storyen uten og bruke cheats. Det gikk faktisk like enkelt som i alle andre spill! 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Problemet med San Andreas er jo at det nesten er umuligt og fullføre storyen uten og bruke cheats. Jeg spilte aldri storyen, men har hatt mange timer foran San Andreas. Klart este spill før V Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg husker jeg hadde problemer med oppdrag 90 hvor du hopper i fallskjerm ned på taket på huset til Madd Dogg i Vinewood hills for å knerte Big Poppa. Det var smått vanskelig, men jeg klarte det etter et par forsøk.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det hadde ikke jeg noe problem med. Derimot å kjøre crosser ved siden av toget for å knerte de på toget, og det ene fly-greia... åh, bra jeg hadde pc på over 30kg, hvis ikke hadde den gått ut av hybelen gitt! 2 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Mange gode minner fra SA. Glemmer aldri hippievanturen til San Fierro hvor CJ ble høy på second hand weed, eller når han kjørte over bønder med skurtresker. Endret 20. november 2012 av elevathor Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Følte aldri noko behov for å jukse i SA for å kome vidare. Men så spelte eg jo ikkje med tastatur heller. Det siste oppdraget i GTA III var derimot ei seriøs utfordring for min del. For alle som har tenkt seg gjennom serien på nytt, eg vil definitivt tilrå Liberty City Stories og Vice City Stories. Begge to bygger opp historien i GTA III og VC, og VCS har etter mi meining det aller beste "business"-systemet (eigedom, tjene pengar) i heile serien. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Derimot å kjøre crosser ved siden av toget for å knerte de på toget, Ja! Det husker jeg også at jeg slet med. "All you had to do was to follow the damn train, CJ!" 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ja! Det husker jeg også at jeg slet med. "All you had to do was to follow the damn train, CJ!" Åh, nå ble jeg nesten irritert! Mange gode minner fra SA. Glemmer aldri hippievanturen til San Fierro hvor CJ ble høy på second hand weed, eller når han kjørte over bønder med skurtresker. Ble ikke folkene til noe kjøttstykker av det? Ellers så skulle jeg gjerne spillt VCS/LCS, menne... her går det i PC! 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg spilte aldri storyen, men har hatt mange timer foran San Andreas. Klart este spill før V Jeg spilte heller aldri storyen, og alikevell er det et av de beste spillene jeg har spilt, og brukt mest tid i, ganske sick.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ja! Det husker jeg også at jeg slet med. "All you had to do was to follow the damn train, CJ!" Husker jeg fikk levert et memorycard med en savefil på til PS2 av en venn og fikk beskjed for å gjøre dette oppdraget. Klarte det på første forsøk den gangen, men den første gangen tok det et par til. Husker jeg slet helt enormt med de RC-oppdragene, spesielt hvor du må skyte ned de små flyene. Analog-stikken var ikke skapt for sånt. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Slet mest med det oppdraget selv. Endret 21. november 2012 av Kennet_H Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja! Det husker jeg også at jeg slet med. "All you had to do was to follow the damn train, CJ!" Jeg skjønner ikke at folk slet med den oppdraget, jeg har aldri fail'a på det Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det oppdraget tror jeg var veldig bugga, gått igjennom SA utallige ganger. Enkelte ganger klarte jeg det på første forsøk, andre ganger satt jeg i over en time, så tok jeg en pause, og når jeg starta igjen kunne det godt hende jeg klarte det på første forsøk. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det var litt av sjarmen med SA at alt ikkje var plankekjøring. Utrulig mange gode minner fra det spelet Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Underskriftskampanje på gang for en PC versjon: http://www.pcgamer.com/2012/11/27/47000-signatures-for-grand-theft-auto-5-pc-petition/ Ca 50 000 som har signa foreløpig: http://www.change.org/petitions/rockstar-release-gta-v-on-pc Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Skal ikke folk forstå at GTA V kommer til PC? det blir bare forsinka som det alltid har blitt. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Og tror ikke en hvilken som helst underskriftskampanje hadde fått selveste Rockstar til å endre mening. Da snakker vi nok flere millioner som måtte vært med, og det tviler jeg på skjer. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Håper K-DST kommer tilbake i gta v <3 K-DST ifra gta sanandreas 3 Lenke til kommentar
gkjgikkrtuii Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hadde gledet meg til og spille GTA på min forhåpentligvis nye PC. Men ser jo dårlig ut det når det er så teit at det ikke kommer ut samtidig som på konsoll... Kjøpe sleeping dogs istede og pirate gta når det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå