Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm stille før stormen? Nå er vi i dvalemodus igjen - I hate the waiting game... Når kommer neste info-burst, og hva får vi? En trailer til en countdown til den neste traileren? Eller bare en liten notis på hjemmesidene ti lR*: "Oh, btw, GTAV kommer ut 24.5.2013..."

 

Men: til springtime skal jeg speede rundt i chopper'n på det største mappet ever, aiight!

Lenke til kommentar

Da er GTA V forhåndsbestilt til PS3! :) Vurderte å vente til PC-versjonen kommer, men, det gidder jeg ikke. Spillet kommer til å bli awesome, er nødt til å ha det med en gang! Skal ha det på PC uansett (hvis det kommer).

 

Da er det bare å frese gjennom III, VC, SA og IV før V :new_woot:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

 

 

Hvis du ikke har prøvd noen av dem før så har du noen timers gøy foran deg..

 

Har dessverre spilt alle før, men tro det eller ei, jeg har aldri kommet meg helt gjennom noen av dem. San Andreas er mitt store PS2-barndomsminne, fantastisk spill! Gleder meg også til å kose meg med VC, III og IV, alle er fantastiske på sin måte :)

Lenke til kommentar

Har ikke kommet meg gjennom historien, noe som er høyst på tide!

 

Skremmende nok, så er det nesten det samme her :p eller, nja. Jeg ble vel faktisk ferdig med SA storyen, og IV. Men GTA III kom jeg meg aldri ut av øy 1... og Vice City har jeg aldri eid... Så det har jeg kun spillt når jeg har vært på besøk hos folk :O

Lenke til kommentar

Har dessverre spilt alle før, men tro det eller ei, jeg har aldri kommet meg helt gjennom noen av dem. San Andreas er mitt store PS2-barndomsminne, fantastisk spill! Gleder meg også til å kose meg med VC, III og IV, alle er fantastiske på sin måte :)

 

Her er da min rangering:

1. San Andreas (størst og best)

2. Vice city (fly helikopter og bli eiendomsbaron)

3. III (originalen som startet en hel sjanger)

4. IV (melodramatisk med litt tomme kulisser) men god grafikk og mange distraksjoner

Lenke til kommentar

Har dessverre spilt alle før, men tro det eller ei, jeg har aldri kommet meg helt gjennom noen av dem. San Andreas er mitt store PS2-barndomsminne, fantastisk spill! Gleder meg også til å kose meg med VC, III og IV, alle er fantastiske på sin måte :)

 

Problemet med San Andreas er jo at det nesten er umuligt og fullføre storyen uten og bruke cheats.

Endret av Qake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...