Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Folk med god tid :o

Ser bra ut da, ikke at vi ser så mye utifra det kartet der, men får hvertfall en viss pekepinne da ^^

 

Skulle ønske de hadde releasa et kart av mappet nå, men det er vell å håpe på for mye.. :)

 

Sweet googly moogly.

 

Jeg ser uansett for meg at det blir en god del å gjøre ute i villmarken. Etter Red Dead Redemptions suksess hadde det vært snodig om de "gikk tilbake" til å gi deg et gigantisk, men dødt område.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sweet googly moogly.

 

Jeg ser uansett for meg at det blir en god del å gjøre ute i villmarken. Etter Red Dead Redemptions suksess hadde det vært snodig om de "gikk tilbake" til å gi deg et gigantisk, men dødt område.

Dette har Dan Houser snakket om og han sier at de ikke ville ha et dødt område, men et område med rikt dyreliv og mye spennende slik at man ikke skulle kjede seg på landet (countryside), skogen osv, Så dette ser jeg frem til :)
Lenke til kommentar

Rockstar fortsetter arrogansen ovenfor PC gamere:

 

PC version merely “up for consideration” says Rockstar’s Dan Houser

 

http://www.pcgamer.com/2012/11/19/gta-5-pc-version-merely-up-for-consideration-says-rockstars-dan-houser/

 

...

Pffft, spill for galleriet. Dette sier de alltid, muligens for å maksimere salget på plattformer de enten har kontraktsmessige forpliktelser overfor, eller mener de tjener mest på. Det er vel faktisk nesten positivt at de sier det er under vurdering og ikke bare nekter at det kommer.

Ville man spille TLAD og BOGT, var beskjeden at man måtte kjøpe Xbox, men de kom likevel både til ps3 og PC. LCS og VCS skulle være eksklusive til PSP, men kom til PS2 likevel. Hvis jeg husker riktig sa de også at både III, VC og, SA kun skulle gis ut til PS2.

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk ikke hatt noe imot en stor og øde villmark. I åpne spill er det alltid strødd rundt med bygninger og småbyer i "ødemarka". Det hadde også vært kult om det ikke var noen markør på kartet som viste deg hvor du befant deg, slik at man var nødt til å lese skilt og slikt. Og ikke minst: mulighet til å gå/kjøre seg vill!

Lenke til kommentar

Dette har Dan Houser snakket om og han sier at de ikke ville ha et dødt område, men et område med rikt dyreliv og mye spennende slik at man ikke skulle kjede seg på landet (countryside), skogen osv, Så dette ser jeg frem til :)

 

Samme her. Mtp at dette skal være i California så er det nok stor sjanse for at coyote, og kanskje ulv er å finne i spillet. Puma hadde og vært kult. Håper ikke de tar masse urealistiske arter, men holder seg til arter som finnes i USA i det minste.

Lenke til kommentar

Jeg håper egentlig på at de har med det meste som var i Red Dead Redemption, altså bjørn, hjort, fugler, ulveflokker, kuer etc., men noen har snakket om at PETA kanskje kan stoppe dette.

 

I GTA kan man drepe og mishandle mennesker, så hvorfor kan man ikke gjøre det samme med dyr?

Lenke til kommentar

jaja blir vel å stå over GTA V. Nekter å spille et slikt spill på konsoll med frame drops og mer til.

Rockstar har utnyttet konsollene slik at det skal gå bra. Dan Houser sier jo selv at det er plenty med plass på denne generasjons konsoller, så da vil det jo sikkert gå bra. Men selv om det var litt frame drops nå og da, ville jeg spilt det uansett. Det ser jo sykt bra ut og jeg er sikkert på at det vil bli det også.
Lenke til kommentar

I GTA kan man drepe og mishandle mennesker, så hvorfor kan man ikke gjøre det samme med dyr?

 

Når vi først er innpå dyr, håper jeg de gjør det slikat vi ikke kan overleve uten mat. Hadde vært digg og tatt seg en tur langt uti skauen, og levd på dyr du kom over :)

Lenke til kommentar

H

Når vi først er innpå dyr, håper jeg de gjør det slikat vi ikke kan overleve uten mat. Hadde vært digg og tatt seg en tur langt uti skauen, og levd på dyr du kom over :)

Ja, dette er en ting som burde vært med i gta. Man må jo ikke spise noe, men man løper rundt som en gærning uten å spise. I IV var det liksom ingen grunn for å spise på restaurant, men jeg håper de endrer på dette i V.
Lenke til kommentar

HJa, dette er en ting som burde vært med i gta. Man må jo ikke spise noe, men man løper rundt som en gærning uten å spise. I IV var det liksom ingen grunn for å spise på restaurant, men jeg håper de endrer på dette i V.

 

Ytterst tvilsomt at de vil legge inn inntak av mat til en nødvendighet, kommer nok heller bare til å være en økning i "health" eller no sånt

Lenke til kommentar

Altså jeg har bare lest her i tråden at PETA har vært i mot dyr i GTA. Jeg ser absolutt ikke logikken i at det er bedre å drepe og mishandle(Wtf? Det får være på din kappe) mennesker enn dyr.

Snart kommer det en lov mot å ha med sivile i spill også... Men kom igjen. Spill er spill og hva man gjør i et spill har ingenting å si for virkeligheten.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...