Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan tror/vil dere at wanted level systemet skal funke?

 

Sitat fra ign:

 

In GTA V, police chases are much more brutal than in previous installments, ranging from foot chases to full armored deployments, and military involvement.

There are a variety of ways to initiate a wanted level which include, drug use, assaulting, firing a weapon in public, and speeding.

 

Endret av EveryGameGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan tror/vil dere at wanted level systemet skal funke?

 

Sitat fra ign:

 

In GTA V, police chases are much more brutal than in previous installments, ranging from foot chases to full armored deployments, and military involvement.

There are a variety of ways to initiate a wanted level which include, drug use, assaulting, firing a weapon in public, and speeding.

 

 

Fantastisk. Jeg syns det høres helt awesome ut! "Drug use" - dette bekrefter jo at det ikke kun er alkohol man kan ruse seg på i GTA V. :tease:

Lenke til kommentar

Kan være mange årsaker til at det ikke kommer en pc-versjon (ennå), men hvis det ikke er penger i det så prioriteres det heller ikke. Ingen firmaer sier nei takk til penger :)

 

Sikkert også andre ting - patentproblemer alá RDR kan være en ting, piratkopiering noe annet..

 

Men en ting er sikkert - en pc-versjon vil nok blåse sokkene av grafikkhorene der ute!! For min del ser konsollutgaven mer enn bra nok ut..

Endret av Bjellesau
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan tror/vil dere at wanted level systemet skal funke?

 

Sitat fra ign:

 

In GTA V, police chases are much more brutal than in previous installments, ranging from foot chases to full armored deployments, and military involvement.

There are a variety of ways to initiate a wanted level which include, drug use, assaulting, firing a weapon in public, and speeding.

 

Speeding?! Håper aldeles ikkje det er tilfelle. Det vil ødelegge ein stor del av friheten, som å kjøre rundt i ein gigantisk verden uten å ta hensyn til fartsgrenser. Husker godt "Driv3r", også kjent som "Driver 3" der fartsgrenser var innvolvert. Det ødela store deler av gleden med free roaming.

Lenke til kommentar

Man kan vel si at det er garantert, alle nyere rockstar spill har kommet til PC etter en stund. Utenom Red Dead Redemtion, der var det noen konflikter med patenter osv.

Hva mener du med "patenter"? Riktignok kan man registrere patent på software i USA, men jeg skjønner ikke at Rockstar skal kunne gi ut noe spill (konsoll eller PC) hvis for eksempel et annet firma har patentert deres løsning for å lage spill. Tror du misforstår hva patent er.

Lenke til kommentar

Speeding?! Håper aldeles ikkje det er tilfelle. Det vil ødelegge ein stor del av friheten, som å kjøre rundt i ein gigantisk verden uten å ta hensyn til fartsgrenser. Husker godt "Driv3r", også kjent som "Driver 3" der fartsgrenser var innvolvert. Det ødela store deler av gleden med free roaming.

GTA4 var utrolig irriterende i så henseende. San Andreas hadde en grei balanse, men Just Cause 2 er mye morsommere og spille.

Lenke til kommentar

Hva slags dyr håper dere å se i V? Det er bekreftet et rikt dyreliv siden de ikke ville ha et tomt og dødt liv utenfor Los Santos. Selv håper jeg på ting som bjørner, pumaer, skogsdyr, elg, kanksje noen mer eksotiske dyr osv.

Jeg håper egentlig på at de har med det meste som var i Red Dead Redemption, altså bjørn, hjort, fugler, ulveflokker, kuer etc., men noen har snakket om at PETA kanskje kan stoppe dette. Håper faktisk at det er mulig å ri på hest. Ikke at neg kommer til å bruke hest framfor bil eller fly når jeg skal langt eller inne i byen, men hadde vært stilig med muligheten og ikke minst føle litt på stemningen fra RDR. Generelt litt western- stemning burde jo ikke være umulig, for San Andreas er vel ikke bare basert på California?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...