Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IGN sier

 

"Even though Los Santos feels familiar if you know LA, we’ve probably seen less than one percent of what will make up the final game"

 

Jeg tror ikke vi skal få ALT for store forventninger, dette høres ut som det er gigantisk. Det er trolig stort, men tror ikke vi skal forvente JC2 størrelse her. Man kan lage et stort spill, men man "går ikke i skauen" med mindre det er noe å gjøre der for å si det sånn..

 

De sier også dette

"but so far we've not seen so much as a glimpse of a runway, let alone an entire airport."

 

Dette er ikke helt riktig, man har speidret ut LAX airport, vi har dog ikke direkte SETT rullebanen, men man vet hvor den ligger, og har glimset kontrolltårnet blant annet i flere bilder.

 

I traileren har vi også en annen "flyplass" der når vi ser småflyet lette, og fra ovenifra har man sett det som ser veldig ut som en gigantisk rullebane, trolig den samme der småflyet letter.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Nå får jo steder som IGN se litt mer enn det vi gjør da

 

Men IGN gjør en antagelse, de vet ikke. Det er ikke sikkert spillet er større enn del vi allerede har sett..

 

Alle GTA-spillene har jo hatt minst en stor flyplass. De skal nok ha med en større flyplass ved Los Santos og.

 

Hvis du leste innlegget mitt over her så har du litt av svaret på dette allerede..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Ser ganske bra ut - jeg liker at de sier at vi ikke har sett så mye av kartet og at vi har MYE i vente ang størrelsen.

 

Gleder meg til å loke rundt i et helikopter og ta inn alle inntrykkene og bare se på denne byen fra forskjellige vinkler..

Jeg tenker ikke så mye på dette. Bare jeg får lov til å loke rundt i dette området så er jeg førnøyd :D
Lenke til kommentar

Jeg tar innhold over størrelse når som helst når det gjelder kart. Jeg husker VIce Citys bakgater mye bedre en Just Cause 2s fjelltopper. Det der ut som at Rockstar har lagt hjerte og sjel inn i det nye kartet, så vi risikerer å få et stort men samtidig innholdsrikt spilleområde. Alle vinner.

 

Helt enig. I Just Cause 2 ble jeg nesten kvalmende lei av å hoppe meg fremover på et nesten øde landskap. Ja, det var kanskje litt forandringer her og der, men det var stort ikke noe mer spennende enn en stein som var formet annerledes enn den andre når det kom til ting utenom byer, landsbyer, baser o.s.v.

Lenke til kommentar

Når jeg bare cruiset rundt i skauen i GTA SA så hvorfor ikke her?

 

Men da var det jo noe å gjøre der! Det er egentlig mer en referanse til JC2, man kan f.eks dra i den storbyen som er der, men det er jo dønn kjedelig å være der, samme med de store skogområdene.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...