Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker ikke GTAforums.com som annet enn tidtrøyte. 9 av 10 innlegg der er bare drittungepreik og har liten verdi..

 

Så traileren et par ganger til nå og moderer utsagnet mitt litt, men jeg liker ikke den kollisjonen mellom "R8"'en og den andre bilen rundt 1:00 inn i traileren. En superlett sportsbil skal ikke skli under en stor familie mpv på den måten..

 

En ting er ihvertfall sikkert: Jeg vil ha en Rottis i spillet akkurat som den jeg har hjemme..

 

Nå snakker du vel egentlig om (bil)fysikk her, og ikke selve animasjonen hvis jeg tar feil? Nå henger jo disse 2 begrepene sammen, men GTA har vel aldri vært realistisk på dette området uannsett, man vil jo alltid ha slike crash der urealistiske ting skjer, personlig synes jeg det er morsomt. Og jeg synes egentlig bilfysikken ser bra ut etter min smak, likte den veldig godt i GTA IV også, imotsetning til mange andre.

 

Ellers synes jeg de fleste animasjonene og fysikk ser meget bra ut faktisk, om kanskje ikke helt realistisk.

 

Spesielt i denne "båt-frekvensen" skjedde det mye med bilen som kolliderer mellom trailere, fyren som faller i bilen, og jeg ble faktisk imponert over hvor bra alt dette så ut:

 

166j30j.png

 

 

Dette er ikke akkurat noen Gran Turismo spill uannsett.. :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Og hvis de da hadde lagt inn elementer fra Black & White spillene, hvor man kunne trene kjæledyret sitt... Blodtørst og bola Chiuaua

Nei. Jeg vil ha en hund AI'en ler seg til døde av. En liten rakker som hopper opp og biter dem i hælen om den er heldig å overlever til den kommer frem.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor bra de har greid å utnytta hardwaren. GTA IV fikk jeg problemer med lagg om jeg kjørte veldig fort pga det var så mye detaljer å oppdatere veldig fort. Det var jo selvsagt på PC da, det var vell mere som lå til grunn, men blir spenende å se.

Håper det er sant som de sier at du ikke bare kan gå inn og kapre et fly uten noen vanskeligheter.

Var jo vakter osv på GTA SA også, men når jeg skulle stjele de følte jeg meg som James Bond, jeg ble aldri truffet av en kule, og hadde ikke spesielt store problemer med å stjele flyet.

Det med hunder blir også morsomt å få inn, og siden det er vakthunder blir det sikkert til at vi må drepe et par også, noe som jeg håper ikke blir mega vanskelig :p

Lenke til kommentar

De på GTAforum.com har lite fritid, og har satt sammen noen syke analyser på all informasjonen vi har hatt, de har funnet titalls kjente bygninger for å prøve å lage et kart.

 

Dette er en av de siste antydningene(vel og merke gjetting basert på informasjon vi har fått):

 

guss_positions.jpg

Lenke til kommentar

Trener faktisk 5 ganger i uka på treningstudio allerede så det er sagt :) Syntes bare det var en artig funksjon i San andreas.

 

Grunnen til at trening ikke kommer i GTA V er fordi det tre hovedkarakterene har hver sine trekk som de ønsker å beholde og det var da unatulig at man skal forandre dem for mye. Dessuten var det også mye vanskligere å få til en fysisk forandring med tanke på den nye graffikkmotoren som kom etter San Andreas.

Lenke til kommentar

Grunnen til at trening ikke kommer i GTA V er fordi det tre hovedkarakterene har hver sine trekk som de ønsker å beholde og det var da unatulig at man skal forandre dem for mye. Dessuten var det også mye vanskligere å få til en fysisk forandring med tanke på den nye graffikkmotoren som kom etter San Andreas.

Takk for et godt svar :) Skjønner at Rockstar utelukket dette, ser frem til mange nye artige funksjoner!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...