Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

XD, de har jo faktisk klart å legge til en knøttliten skygge av brillene, uten å huske det store øl-glasset!

Haha tenkte på det samme da jeg så det xD

Hvilken skygge tenker du på?

Glasset skal liksom ha en skygge

Er strengt tatt ikke et ølglass da, men et Old Fashioned-glass. Brukes gjerne til drinker med hele isbiter, og da vil lyset skinne på en veldig spesiell måte gjennom glasset og kaste flere ulike skygger i ulike nyanser - må være veldig vanskelig å tegne/programmere. :)

Det må det, men de kunne da ihvertfall bare laget en tynn skygge der, isteden for å la det vær blankt :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som vet om man kan "trene på helsestudio" i dette spillet? sånn man kunne i San Andreas :) Har sett treningstudio langs veien på begge trailerne så vil da anta det?

Mulig du kan trene men karakteren vil ikke bli noe forandret fysisk. Rockstar har sagt at de ikke vil endre karakterene underveis i spillet, men mulig de har en annen funksjon. De har jo sagt at du kan trene yoga og tennis, mulig det forbedrer noe gameplay-messig.

Lenke til kommentar

Da var traileren sett. Kult at de la litt mer kjøtt på beina på hovedrollene, men jeg ble ikke blown away. Jeg synes deler av animasjonen var dårlig (bilene som kolliderte og toget som traff front til front f.eks), men stemmeskuespillet var bra, digga musikkvalget og hunden som løp var dritkult i tillegg til fly- og fallskjermsekvensene.

Tror dette blir bra, og uansett er det duket for en bra historie om tre fyrer som garantert kommer til å bli utsatt for mye sprøtt..

Huh? Jeg kjenner meg ærlig talt ikke igjen i det du sier, jeg synes animasjonen var herlig, flere på gtaforums.com skryter også av disse.

Nei kan ikke si meg enig det desverre..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Litt extra snacks

• We do have a bunch of missions in GTA V that are far more freeform than anything we have done before. We tell you to go get something and the player decides how to do it - what characters they need on the job and what tools they need for those characters.

• Animals aren't just a backdrop - you can expect to see dogs guarding areas and causing the player trouble when they try to sneak past them.

• If the player wants to get their hands on one of the more 'high end' vehicles early in the game they'll have to work for it. For instance, airport security won't let you just wander in and steal a jet, they'll give you some serious opposition.

• Weapons are slightly different since we have to find a balance between giving the player freedom and giving them a challenge. Letting players have any weapon they want, whenever they want it, would make earlier missions less of a challenge and less satisfying. That being said, as the player makes progress through the game they will build up a satisfying arsenal.

• Refining open world multiplayer into something really special has been a huge focus of development and we are very excited to share more information with people soon.RSG_GTAV_Screenshot_065.jpgRSG_GTAV_Screenshot_067.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Huh? Jeg kjenner meg ærlig talt ikke igjen i det du sier, jeg synes animasjonen var herlig, flere på gtaforums.com skryter også av disse.

Nei kan ikke si meg enig det desverre..

Jeg bruker ikke GTAforums.com som annet enn tidtrøyte. 9 av 10 innlegg der er bare drittungepreik og har liten verdi..

Så traileren et par ganger til nå og moderer utsagnet mitt litt, men jeg liker ikke den kollisjonen mellom "R8"'en og den andre bilen rundt 1:00 inn i traileren. En superlett sportsbil skal ikke skli under en stor familie mpv på den måten..

En ting er ihvertfall sikkert: Jeg vil ha en Rottis i spillet akkurat som den jeg har hjemme..

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Refining open world multiplayer into something really special has been a huge focus of development and we are very excited to share more information with people soon.

Betyr dette at et vist antall spillere kan spille på kartet samtidig i multiplayer modus?

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Det siste jeg gidder å bry meg om på et spill som er utviklet på teknologi som tilhører et museum er sånne detaljer som hvordan biler reagerer når de koliderer o.l. Jeg vil heller ha et spill med godt innhold, mange oppdrag, mye å finne på utenfor oppdrag og kanskje grei endgame innhold.

Om man kan ha hund som kjæledegge ingame håper jeg at jeg kan få en chiuaua. Min skal isåfall få navnet Killer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...